Gå til innhold

forskjellen på fk og ft?

Ranger emnet

turbojonas

Anbefalte innlegg

Tror vi avslutter diskusjonen før jeg hopper ut av skjermen din og klorer ut øya dine! Diskusjonen din ang. definisjonen høytrykk vs. lavtrykk turbo får du ta med resten av bil- verden :hello:

hvor gammel er du? 14?

uansett, vis du ikke vet forskjellen på høytrykk og lavtrykksturbo bør du lese

litt

EDIT: det var aldri snakk om høytrykk vs. lavtrykk

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jonas, tror d e nå du bør parkera tøfflene, pissa i skabe å stempla ud for godt.. sjøl om du meine høy og lavtrykksTURBOER, så e d uansett alldri det det har vært snakk om her, å når eg sa at det var LIkE turboer, va d du som drog inn forskjellige turboer, ka ti har du sett det står ka turbo så e på bilen f.eks på bagasjelukå? e ikkje så avvansert..

men ska me ha ein me tååbakk snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja få gang på tåbakk. kom ud.

uansett så beklager jeg vis du er lei deg nå S90R, siden jeg er en stor kverulant, og dette innrømmer jeg. men å springe rundt å kalle folk teite ting er bare lamt i mine øyne.

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er detta snakket om at turboen "slår inn" ved ex. 2000rpm? en turbo slår absolutt ikke inn... turboen trykker inn luft avhengig av hastigheten på turboen bla.. hihi *mer kverulering* :D

På 2000 kommer turboen og kakker deg i hode ;) Hehe.. :lol

Dette ble en saklig tråd etterhvert :mat :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2000 kommer turboen og kakker deg i hode ;) Hehe.. :lol

Dette ble en saklig tråd etterhvert :mat :cocain:

hahahahaha :) stemmer stemmer...tror denne diskusjonen er ferdig for lenge siden.hvis han jonas karen søker litt så finner han 1 om ikke 2 tråder som sier akkurat det samme som hær...kjenner jeg blir lettere irritert av hver nye post som kommer inn hær nå som har med den jævla lavtrykk's og høytrykk's turbo opplegget :hello: knock

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så mye dritt for ingenting!!!

se til helvette og fjern dem 13c turboene og putt i chipp og 16t og hold kjeft!!!

er ikke no rart det blir krig i verden.

kverulanter :)

hahahahaha *beste forklaringa hittil* :LOL: :cocain: :lol :spin :roll: :roll:

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider