Gå til innhold

Rc bil on ice

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

Jeg har en bensindreven Stadium Truck (Kyosho Ultima ST), som har stått i ro siden jeg kjørte sist gang i sommer. uhellet skjedde 5 minutter etter jeg hadde fått på effektpotta :D jeg knuste broa til ene fronthjulet +++

jeg hadde jo tenkt å kjøre litt i vinter, så når jeg får tak i delene, skal jeg teste å kjøre litt på de sundslitte dekkene mine før jeg prøver tegnestift-teorien til Pudding :)

til dere andre som skal prøve bilen på isen: tre ballonger rundt servoene! da blir det ikke fuktighet inni dem, ergo; de holder seg godt over vinterhalvåret ;)

DOH! anger2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by hfracing

nødtriks jeg brukte i regnværsløp var ballong, og masse crc..

sprute crc inni servo osv :D

holdt fukta bra unna. funka ihvertfall lenger enn uten :D

Det fant jeg ut og, men jeg brukte ikke ballong da. :D (Kjører om vinteren) Fikk bare kjørt et par minutter før hele bilen klikka. Gikk på full rus i gjerdet til naboen! :D Sprayet så på crc på kontakter og servoer. Da funker det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GT-R

Det fant jeg ut og, men jeg brukte ikke ballong da. :D (Kjører om vinteren) Fikk bare kjørt et par minutter før hele bilen klikka. Gikk på full rus i gjerdet til naboen! :D Sprayet så på crc på kontakter og servoer. Da funker det! ;)

bare ikke glem å fylle opp mottakeren med crc også da..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...