Gå til innhold

Hva syntes dere om Jappsevideon til bilforumet.net media crew??

Ranger emnet

Hviket terningkast gir du Jappse videon?  

22 stemmer

1. 1. Hviket terningkast gir du Jappse videon?

• Terningkast 1
      0
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      2
    • Terningkast 4
      2
    • Terningkast 5
      6
    • Terningkast 6
      11

Anbefalte innlegg

Det samme skjedde hos meg, meg løste seg med at jeg spilte av filmen i alpha divx player`n som kom med nedlastinga av codec 5.0.2.. Da hakket den ikke..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har dere trøbbel med å se divx filmer/snutter kan dere laste ned et lite program som heter "Divfix". Finnes her:

http://www.divx-digest.com/software/divfix.html

Programmet har undertekstem "To watch incomplete DivX-movies" hvilket skulle forklare det meste.

Det fixer også evt filmer som har "føkka" seg opp under nedlasting, slik som det høres ut som kan ha skjedd her. Programmet er genialt og enkelt å bruke.

Lykke til.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Dell GX150 her på jobb (PIII 933mhz) som kjører W2K. Prøvd også Alpha playeren som fulgte med siste divx versjonen, men får ikke åpnet filen. Ser ut som om det er noe på pc'en som skaper problemer. Skal se om jeg ikke får prøvd en annen PC. Divfix er prøvd, men isteden for å stoppe opp av og til, så hakker den nå nesten hele veien : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra film.. Gleder meg til neste, samme hvor den er i fra ;)

Hadde foresten samme problem som mange.. De at jeg fikk kun sjå første bilde mens lyden går videre.. Men jeg brente den ut som VCD å ser den på TV`en i stede :)

Eneste lille minuset er nok som tiligere nevnt det at det skulle vært mere motorlyd og mindre musikk.. :)

Men den holder nok til en 6`er ;)

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

oki.. tror Pc'n min virkelig suger nå.. føste gang jeg har opplevd, men det hakker no jævlig.. ikke jevn flyt på bilene lixom..

Kommer det en mindre version eller? Bør vel gå ann å få det relativt ok uten å bruke over 12mb pr minutt?

joda.. videon av bilene osv blir grei nok.. men ikke grafikken...! bruker du nyeste codecn??

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Meget bra film.. Gleder meg til neste, samme hvor den er i fra ;)

Hadde foresten samme problem som mange.. De at jeg fikk kun sjå første bilde mens lyden går videre.. Men jeg brente den ut som VCD å ser den på TV`en i stede :)

Eneste lille minuset er nok som tiligere nevnt det at det skulle vært mere motorlyd og mindre musikk.. :)

Men den holder nok til en 6`er ;)

motor lydene fra et sånt kamera er liksom ikke det værste...! Vent til vi får dat recorder... det er da det blir konge ;)

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. etter ett par minutter så var filmen plutselig ferdig her hos meg da.. bruker nyeste DivX player...

Og det er relativt stripete.. spesiellt rundt bilene..

hmmm.. i "download" vinduet mitt så jobbet den seg opp mot 109mb/ 100%... sakte men sikkert (ca 39K).. tok vel ca 40min.. (startet på 18mb... ??.. andre gang jeg lastet den, første gang ble den også ferdig, etter ca samme tid, men etter å ha brukt divFix fikk jeg ikke åpnet den, så jeg slettet den..) men når jeg sjekker filmen er den kun på 35mb...??

hva skjer?

En 20mb version hadde ikke vært dumt tror jeg ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider