Gå til innhold

Hva syntes dere om Jappsevideon til bilforumet.net media crew??

Ranger emnet

Hviket terningkast gir du Jappse videon?  

22 stemmer

1. 1. Hviket terningkast gir du Jappse videon?

• Terningkast 1
      0
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      2
    • Terningkast 4
      2
    • Terningkast 5
      6
    • Terningkast 6
      11

Anbefalte innlegg

Hands down ... shitt bra arbeid. Må bare si at jeg er mektig imponert ..... uavhengig av filformat og annet ball.

Men, en ting skal jeg si, jeg føler meg snytt for en film fra VAG treffet. Filmet ikke dere da ? Dere varmet kanskje bare opp til shushi treffet ( pun intended ) ?

Anyways - jeg ser frem til mere glimrende produksjoner fra Bilforumet.net Media Crew

ps. Han VAG mannen skal vi snakke om siden ( host, host ):dude:

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Etter å ha sett HELE filmen nå slenger jeg meg på, skitbra :)

Vil gjerne løfte opp til en sterk firer eller femmer... med tanke på at dere er nye i bransje så sier vi fem/sex... men sånn totalt sett film så blir det nok likevel en 4..

grunner (forbedringer):

*Mer motorlyd i forhold til musikk.. gjerne konstant musikk, men ikke sååå høy i forhold til andre ting.

*Når det skjer no "spennende" så benytt gjerne alle klipp av samme hendelse.. Virket jo som dere hadde div filmer (blant annet mye fra speedboy, eller hur?), og da kunne dere hatt med forskjellige vinkler.. kan være tøft, og gir ett intrykk av at her står det ett helt TEAM bak :)

*Ut å løp! Med tilgang til hele banen bør det benyttes fult ut for å få med exlusive klipp fra steder der ingen andre står :)

*Tungt filmformat.. etter min mening uhensiktsmessig stort i forhold til kvalitet

*spesialeffekter/ utstyr... hva med å slippe webcamen ned over muren og ned på asfalten.. kunne blitt tøft når bilene kommer oppover depotsletta.. Eurosport-filming :) Bruk av webcam i bil får vi vel se på VAG filmen :)

*bedre organisering av fotografer kan gjøre at man kan følge de forskjellige bilene en hel runde rundt banen, mer eller mindre sammenhengende.. 5 kamera'r bør gi full og god dekning av banen :)

Men man lærer alltid, og det er lett å si, og ikke lett å få til..

Uansett, meget bra :)

(men alt kan bli bedre... dette var ikke ment som kritikk men tips :) )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kort legge til at jeg synes det er knallbra at dere laget den i høy-kvalitets versjon også. Digg å se på :D

Thx!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

men ha en "lavkvalitets" også...

hos meg så er det bedre kvalitet på loppa sin enn på deres..

Masse striper på alt som beveger seg.. og det med 32mb skjermkort og 196mb ram.. .

Når du sier det så fikk jeg også ganske mye horisontale striper. Særlig rundt bilene som kameraet "fulgte" etter. Jeg brukte DivX Player 5.0 64mb skjermkort og 256mb ram. Jeg testet også filmen i Windows Mediaplayer med samme resultat. Jeg er litt på tynn is iom. at jeg ikke er en "data nørd" sånn sett, men hadde det blitt så mye dårligere i .mpg ?

Noen som har ett batteri til en Thoshiba Libretto C110 liggende ?

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider