Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet


VR6power

Anbefalte innlegg

Planene dine høres fine ut de, men kunne du skrivd på bokmål? Forstår heller lite av hva som er skrevet over her. Ikke no galt ment, men bare vedig tunglest, og jeg vil jo gjerne følge med så godt som mulig:):

 

Angående fangere din, så tror jeg at det kunne blitt bra om du hadde fått gjort det ordentlig. Generelt ganske så positiv når det gjelder litt "nytenking" og planer som ikke er så ofte man ser. Men kan jo hende det ikke blir så bra også, men du kan jo samtidig cleane fangeren din, og kjøpe frontlykter med blinkere:thumb

 

Det har jeg litt troen på.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bokmål(bakmål), hmm jo kan prøve da så alle skjønner, men er ikke noen racer i fremmedspråk:P hehe. neida skal ikke mobbe.

 

cleene fanger har jeg tenkt på , men har slått det fra meg delvis fordi eg lika de blinklysa som er i dem nye blink/grøftelysa no. syns den cleene looken med de og golf4 lykter e enkelt å fint. men e sikkert rått det og som du sir.

 

skal nok få støypa den grillen inn ok fint, må bare se når eg gidde, blir vel i vinter evt.

 

masse plana , lite tid og litt lite penger til de heilt store planene

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

turbo,nye kamma,dyse og svinghjul bla....har e lyst på,men får sjå ka pengane sei...tenkte evt.å kjøpe en motor brukt som e har på hand og gå løs på den mens den e ute av bilen..da kan eg evt skifte alt av pakninga ,foringa og alt...høres ikke det kjekt ut da :P

 

drømmen om eg vann i lotto hadde vert en golf 3 syncro vr6, raske ut motor,inn med en R32 motor og 2x stooor turbo....heilbur og stoooore bremser;) ready for the track...men det blir vel med drømmen om han LOTTO ikke kjem på besøk endag;)

 

menne, "ja de peeenga , ja di penga..."

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN det e sku sei va det at bilen lekker fortsatt kjøleveske, masse, men no ser det ut som det kjem i underkant av radiator der...for resten e tett...skifta termostathus og slanga og rør, men det lekker fortsatt masse men som sagt under frontleppa der.

NOKKEN som he vore borti dette? typisk eller? evt e det en heilt vanlig golf3 radiator det der eller e den "spesiell" på vr6...typsik det.

 

e ivertfall drittlei no av å fylle på kjøleveske og vatn, fra en dag til en anna kan det vere så masse som heile kjølevansbeholderen som e tom;(

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN det e sku sei va det at bilen lekker fortsatt kjøleveske, masse, men no ser det ut som det kjem i underkant av radiator der...for resten e tett...skifta termostathus og slanga og rør, men det lekker fortsatt masse men som sagt under frontleppa der.

NOKKEN som he vore borti dette? typisk eller? evt e det en heilt vanlig golf3 radiator det der eller e den "spesiell" på vr6...typsik det.

 

e ivertfall drittlei no av å fylle på kjøleveske og vatn, fra en dag til en anna kan det vere så masse som heile kjølevansbeholderen som e tom;(

 

det kan jo være sprekk i selve radiatoren, jeg hadde det, og man så ikke sprekken før man så vannspruten sto ut derifra!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja fe ta å sjekke opp ditta heilt sikkert , for tru kanskje det e eg som har vert IDIOT å nok fylt på kaldt vann føøøøør bilen har kjølt seg nok ned, å da sprekk vel radiator kjapt..??! eller?!

 

uansett, nokken som veit om det e standard g3 radiator, og om den e dyr?

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja fe ta å sjekke opp ditta heilt sikkert , for tru kanskje det e eg som har vert IDIOT å nok fylt på kaldt vann føøøøør bilen har kjølt seg nok ned, å da sprekk vel radiator kjapt..??! eller?!

 

uansett, nokken som veit om det e standard g3 radiator, og om den e dyr?

 

uansett når det er plast så er mulighetene for sprekker der. Men om det har blitt tømt kaldt vann i en varm radiator er det store muligheter for at det enklere blir sprekker.

Men har du prøvd med slik radator tett? fåes på de fleste bilrekvisita butikker!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har prøvd radiatortetting, men det funker bare en liten stund. så det er nok kanskje radiatoren som lekker ja, bare så helvete å se kor det kommer fra.

kjørte 3-4 runder igår i gata og da ble bilen ganske varm 96 grader oljen. åsså lå vel kjølevannet på rundt 90...så plutselig lyste lyset, da var det tom tank. så da venta eg ei stund å fikk meg en kanne med varmt vann å fylte på.

 

så må nok ha meg en radiator ja en plass, smekke den på å bli fornøyd;) hehe

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår