Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

flink å flink, spørs kor avansert skruing du mena det...skifte termostat på vr6`n får eg til , skifte foringa , skifte dempera,fjøre,ehm diverse elektronisk og slikt klare eg sjøl ja, men om eg sku ha plukka ut motoren å skifta kam og kjedestrammere og slikt da ville eg nok ringt min venn Jonaperi , en kompis her i ørsta, han e litt meir "mekaniker" type ja.

ka du tenkte på da ?

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink å flink, spørs kor avansert skruing du mena det...skifte termostat på vr6`n får eg til , skifte foringa , skifte dempera,fjøre,ehm diverse elektronisk og slikt klare eg sjøl ja, men om eg sku ha plukka ut motoren å skifta kam og kjedestrammere og slikt da ville eg nok ringt min venn Jonaperi , en kompis her i ørsta, han e litt meir "mekaniker" type ja.

ka du tenkte på da ?

det er mulig jeg skal ta med corradoen opp hit til sommeren, og da skulle jeg muligens ha skiftet litt småting, som vannpumpe, topp-pakning osv.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har ej bestilt mej ny radiator, skal bli godt å få sengevetern min i orden, hehe...da blir det god kjøling og mere fytt...

well well vi får se korleis det blir når den kjeme på ja

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

her e en filmsnutt eg filma fra rattstammen ifjor....før eg chippa den og skifta speedolys.

ikkje sånn megabra men litt morsomt å ha...merk legger ikkje inn 5 gir, gir meg på 4 gir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skifta radiator idag...plukka fra og sku montere og oppdaga at:

DSC01263.jpg

reima hadde hoppa av viftene, ikkje rart den har blitt varm ved småkjøring, hehe...men reima låg så fint att..tredde den fint på igjen.

e jo litt forskjell på radiatorane, i slitasje SJØLVSAGT..

fretter.jpg

sammenligning

gamleognyeradiatoren.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

faen i inste also, tru dokke ikkje at golfen lekke fortsatt da , lekasja e no lokalisert bak peilepinnen omtrent ned mellom der, ser ikkje skikkelig uten å plukke av fronten da , men idag når den sto på garasjegolvet so hørte eg sildringa og renninga i vatn...så da rant det ganske godt. hmmm før eg kjeme meg under og får sjekka nermare , e det nokken som har eit tips om kor denne lekasja kan vere? also KA som lekk?? hmm må uansett plukke fra fronten og sikkert av med toppen for å sjekke om der e blåst toppakning eller ting, men e ikkje vatn i oljen da , så eg e ikkje klok , hmmmm

jaja får no ivertfall plukka fra og sjekka aaaaaaalt i motoren da vist det vise seg at det e det som e galt....

takker for tips, og JON, hehehe du va driiitings igår, men du lovte å hjelpe mej å sjå ka som e gale :P hehehehhe....and i will not say no to some help;)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider