Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

haha, godt sagt marvil, var akkurat på vei til å spør om det samme! :P

svar til de pussebildene dine : Misunner deg ikke det grann! gjorde det der i fjor..fyfader så kjedelig arbeid, og så utrolig tregt det går!:P men tolmoden lønte seg! :) blir knallbra til slutt

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pussinga blei kjempebra den , ikkje 100 % perfekt over alt , men egentlig meeeeget fornøgd. :)

frontangern va kjemperå, so no driv eg å montera svart gitter nede på den , so blir den klar for montering iløpet av veka...skal bli kjekt å få det på plass..og ta nokken bilder,)

MEN nokken som veit om en ting , bilen driv å rykke litt innimellom og lissom ikkje går på alle sylindre syng eg, skulle sjekke eine pluggen no fordi den tikka litt fra den pluggen, heeeilt nye pluggledninga så det e ikkje det, men der va litt olje ¨på pluggen, korleis kan eg da sjekke om det e toppdeksel pakninga eller toppakninga som e gåen ?? litt forskjell i arbeid på dei to operasjonane der , hehe

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pussinga blei kjempebra den , ikkje 100 % perfekt over alt , men egentlig meeeeget fornøgd. :)

frontangern va kjemperå, so no driv eg å montera svart gitter nede på den , so blir den klar for montering iløpet av veka...skal bli kjekt å få det på plass..og ta nokken bilder,)

MEN nokken som veit om en ting , bilen driv å rykke litt innimellom og lissom ikkje går på alle sylindre syng eg, skulle sjekke eine pluggen no fordi den tikka litt fra den pluggen, heeeilt nye pluggledninga så det e ikkje det, men der va litt olje ¨på pluggen, korleis kan eg da sjekke om det e toppdeksel pakninga eller toppakninga som e gåen ?? litt forskjell i arbeid på dei to operasjonane der , hehe

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik blei det med nylakkerte lister og hjulbuelister...

nyehjulbuelister1.jpg

nyehjulbuelister.jpg

blei bra syns eg, blir seff , enda bedre når bilen blir polert og fin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

hehe i krysset nedom rystefeltet i hovdebakken og mot ose camping ??! viss det e der du tenke på så var det nok meg...ga den bare på 1 og 2 da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe i krysset nedom rystefeltet i hovdebakken og mot ose camping ??! viss det e der du tenke på så var det nok meg...ga den bare på 1 og 2 da ;)

kan nok stemme det var der ja, besøke pappa som overnattet på ei hytte der. Plutselig hørte jeg ett brøl som ikke kunne være noe annet enn en vr6 motor som sparket ifra ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, janei den brøle vel litt;) men ikkje sånn mega vel ? faktisk ikkje hørt den utafra i fullt pådrag so ej veit ikkje sjøl.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, janei den brøle vel litt;) men ikkje sånn mega vel ? faktisk ikkje hørt den utafra i fullt pådrag so ej veit ikkje sjøl.....

tja, hørte den relativt godt, satt ett par 100 meter unna veien.

Men er greit at biler lager litt lyd, kommer bare ann på når den gjør det. Som i ditt tilfelle hvor den lager masse lyd når du gasser på, er helt greit ;) biler som bråker like mye av å stå stille synes jeg er litt teit, om det ikke lurer noe skummelt under panseret da ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

janei enige der, min e jo heilt stille nesten når den står på tomgang....berre en fin rumling fra pottene bak, ikkje noke djup bromming på tomgang der, for det e traaaaaaaaavelt, blir jo hjerneskada av mindre.

men fin lyd når ej gassa på ja, hehe...deilig det.

tok MASSE bilde idag ta Golfen , min bror tok med søstra mi sitt camera..et skikkelig canon eos 400 eller noke , speilreflex..so imorga skal ej legge ut nokken, syns dei blei feeeeite;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte nesten nyte finværet med litt nye bilder , min bror som lånte camera med min søster og knipsa i veg,) blei egentlig veeeeeldig tøffe syns eg....

tilbakemeldinga med takk ;)

nice.jpg

vr6.jpg

slurp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider