Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet


VR6power

Anbefalte innlegg

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm tru e låg i ca 27o km/t :P hehe, neida , kjørte sakte, 50 kanskje på det meste, va litt kinky å få tatt bilde, bruttern hang ut vinduet på en bil v.sida av, så ville lissom ikkje drepe han ;) hehe...skal prøve i større fart anna gang for å få felgane til å flyte meir sammen

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hei. ka dokke trur om å kjøre matt svart bagasjeluke på golfen , hehe...har kjøpt ei ny ei og vurdera å lakke den matt svart istadenfor dusty mauve;)? berre som en kontrast til dusty fargen på bilen, tenkte istadenfor det typiske panseret som folk lakka i kontrast farge ;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved å ha kun en matt svart bagasjeluke vil folk tro at du har satt på en ulakket ny del. Hvis du er keen på matt svart så burde du f.eks lakke taket, panseret osv i svart matt også, da blir det mer gjennomført. Men uansett å prøve å dele opp bilen i to veldig mørke farger blir ikke bra, blir så lite kontrast at det ser dumt ut.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg pussa berre som pokker...planen var å gjere det samme med frontfanger , meeeeen så kom det en kar å rygga rett i fronten min å ødla den , så da fikk eg bestilt meg NY fanger i glatt verson....så da slapp eg det..hehe perfekt tima;)

 

brukte pussemaskin på listene, hjulbuelistene pussa eg ned så dei ikkje har den kanten i overkant, no går dem ut i NULL lissom mot bilsida..blei bra.

 

gjekk over med 1000 og 2000 papir til slutt, blei bra;)

 

takk for ros....e ganske nøgd med den no, står igjen litt fiks faks på innsida berre ;) nytt hanskerom og div koseting

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

skulle kjøre på butikken atmed jr og da tok eg ei runde i nabolagets minirundkjøring og skulle dra og plutselig var eg på felgen, stoppa tvert og det var HEILT TOMT for luft...jekka opp (minimal ripe i felgen) , la om til vinterdekk der og kjørte og fylte opp med luft....og den holder seg der.

 

WHAT the hell kunne ha forårsaket det ?!?! any idea....kjentes ikke ut som det var tomt da eg rygga ut av garasja 1min før...

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 7 months later...

hei , er inne i en fase der det har vert stille lenge men har no lyst på meir effekt:)

sitt å kikka på sider i usa for bestilling av diverse deler , blir litt no og litt da for å ikke blakke meg heilt.

 

det eg lure på er siden eg IKKE har peiling på dette med kompresjon og slikt...rett og slett blank der.

 

om eg skifter cammer (268 eller 276)litt usikker enda , lettere svinghjul , ny sterkere toppakning , stempler, ventiler og ventilløftere og bolter og sikkert mere.

har dette noe for seg sånn om eg ikke skal ha turbo på og ??!

håper og tror eg iløpet av et års tid skal prøve å få montert turbo på den , blir da nytt grenrør og seff og eksos heile veien...men dette med kompresjon , ka kompresjon skal eg da gå for??!

 

 

dette gjelder en 1992 mod golf mk3 VR6 2.8

mvh en som ikke kan :)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, koster jo litt det da , men tenkte bare da blir den vel skuddskikker omtrent;)?

 

men om eg bygger alt selv da , rør til turbo og alt, men kjøper en turbo og cooler og grenrør, ka må eg regne med slikt vil koste , å nå snakker eg ikke 500 hk , men rundt kanskje 300

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, koster jo litt det da , men tenkte bare da blir den vel skuddskikker omtrent;)?

 

men om eg bygger alt selv da , rør til turbo og alt, men kjøper en turbo og cooler og grenrør, ka må eg regne med slikt vil koste , å nå snakker eg ikke 500 hk , men rundt kanskje 300

 

Får ordentlig Turbokit fra 25.000kr og oppover fra utlandet. sjekk f.eks http://kineticmotorsport.com/

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår