Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm må ivertfall lakke oppigjen bilen da tror jeg, kan ikke vise den slik som den er i lakken , fin langt ifra, men langt ifra fin;;)

ang.spm om valsing:

- har ikke prøvd enda, men må nok enten valse eller kutte vekk kanten på

skjermbredderne og lime den tilbake på plass med sikaflex...er lissom den kanten som stikk inn som gjør at det muligens ikke går;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså sett den also? hmm kult da...trodde e va anonym ej;)

får skifta exosen no til uten katt og med 2,5toms med 2endeblås bak so tenke e det blir bra kombinert med felgane;)hehe

hmm sett mej i sentrum du da eller?

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså sett den also? hmm kult da...trodde e va anonym ej;)

får skifta exosen no til uten katt og med 2,5toms med 2endeblås bak so tenke e det blir bra kombinert med felgane;)hehe

hmm sett mej i sentrum du da eller?

ja, vært på den italienske resturanten som ligger i slutten av den gå gaten ett par ganger, la merke til at det sto 2.8 på bilen din ;)

Da jeg var på denne resturanten en gang satt jeg ved vinduet som du ser ut over parkeringsplassen nedenfor der, hadde parkert bilen min der da. Så kommer det plutselig en diger pick up inn på plassen og kikker nøye på bilen min, litt etter kommer den en gammel rød civic (tror jeg) som står bak bilen min og flasher med fjærnlysa...kjenner ikke til noen av disse du? pick upen var svart!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si det sikkert at eg veit kem det e med en gang, er etpar pickup`s her i traktorland, men tja, kan vere noen som ville belyse bilen din og se ka somstår på hekken da , om der står VR6 eller ka?hehe....

mange nyskjerrige sjeler her omkring ja

nei du får ha god natt...sovner strax her...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

har meldt mej på kurs i vals no, sånn balroom vals :P hehe neida.

regna med ej søke hjelp med han Jon Arne om ej skal ha valsa litt, han e steikje flinke til det, golf 3 e vanskelig å valse skikkelig sei han pga en kant so gjer det litt hardt på innsida av skjermen, men den tid den sorg, ej e ikkje sikker på om ej trenge å valse faktisk, tru det helde med berre å kappe vekk litt av hjulbue breddaren:) hope so.

Vist om men iKKJE det sku gå so fe ej leige na Jon og betale na godt, so tenke ej han fiksa det, steikje kjekke kar det skjønna du.

Baaaaaaaaaaaaaaaaamsjjjjjjjjjjj...då va det natta ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stemme nok det...testin av felg, måtte sjå om dei gjekk rett på uten vals og fals og fjas, e 8" felg bredde so ej trudde kanskje det måtte modifiserast litt, men neida det gjekk so det suste.

nyefelgphbucket4.jpg

nyefelgphbucket2.jpg

nyefelgphbucket.jpg

snudde seff. feil veg dekka da , hehe, med kjøreretninga bakover, men skal uansett ha dei av en av første dagane for å gjere diverse ting...so DÅ skal ej gjere det rett...kan vel seie ej vart litt vel ivrige etter å teste ;) hehe

ka dokke sei da folkens , passa dei bilen eller?

PS! 8x17 med 205-40-17 gjekk fin fint, en liten felgkant , men det va berre rått...blei bedre enn venta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thanx marvil...

ja blei faktisk positivt overraska over kor godt dem satt;)

ny lakk no på bilen, skinninteriør og diverse glassfibermodifiksjoner innvendig

mtp. anlegg , så er eg fornøgd;) hehe...

jaja pluss en kompressor da , men det er så dyrt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider