Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

hei acoupe

ja det e nok endel rånera her ja,)hehe. og meir blir det no når veiane blir bare og sola kjeme heilt fram. begynt å bli endel feeeeeeite bila her i området no, kjekt det..lancia, golfa,s2 audi , audi a8(med luftfjøring) , g60 , ja u name it, masse gromt

Ja da gleder jeg meg skikkelig, flytter til Volda/ørsta til høsten så da tar jeg med meg ett corrado prosjekt og rød Polo bruksbil ;) See you in the streets!

Forresten, var litt gøy sist gang jeg var der, sto på plassen der rånerne pleier å stå midt på dagen når politiet hadde kontroll på andre siden av veien. Så var det en gammel politi grabb som veiva inn en audi som stakk av. Og så kommer det nok en audi han tror er den samme, men med ei gravid dame i, og han begynner å styre noe jævli med hun, inn i politibilen og greier :) haha! Det var feil bil såklart, sku sett politi fyren kasta seg ut i veien for å få inn den bilen :phatyo

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe japp det va nok mej;) hehe,venta på dama.

janei ej he tatt av vr6 leppa og berre kjøre safe no før snøven e heilt vekke.

og ej tru ikkje det blir sete før til neste sommar evt, for no blir det ny lakk på bilen, med meir klarlakk, lakkast totalt + alle dela. samme farge , men skal bli so fine atte ....

skal på eu kontroll dinne mnd , so ej gidde ikkje legge om til sommardekka enda, då kicka dei vel berre på at den e lav og lite klaring og piss..hehe

men seff, kjeme du over noken gromme skinnsete so e det berre å sei fra, då kjøpe ej tvert åsså fe du kjøpe mine stola , e faktisk slike stola ej sjøl he ej vil ha men med skinn. steike god støtte i dei.

må forresten sei at golf 3 uten badlook e skamtøft, e so oppbrukt me badlook at du legge merke til styla golfa uten:p fine bil also... lyst på vr6 ej me då:p lyre på å kjøpe en krasja frå tyskland å bygge om:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau takk for det, BADLOOK e faktisk bad spør du mej....forferdelig oppbrukt.

ej lika å keep it cleen og greit, ikkje noke fuss fass og masse masse plastikk.

sveisa bakluke mæ e tøft da , men det e oppbrukt det mæ, so ej fe sjå ka ej finne på , kanskje det blir BUR i bilen , who knows, jon drive å frista og "trua" med det;) hehe...uansett so blir det ivertfall nye lakk til sommaren. noke meir store plana he ej vel ikkje utenom disse etterkvart :

- polyforinga rundt om

- nytt eksos

- polerte motordela og lakka diverse

- skinnseter ja (hint hint)

- nytt optima yellowtop batteri

- corrado skinnbaksete

sikkert meir også som ej ikkje kjeme på,. men skal no bli til slutt ;) hehe

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau takk for det, BADLOOK e faktisk bad spør du mej....forferdelig oppbrukt.

ej lika å keep it cleen og greit, ikkje noke fuss fass og masse masse plastikk.

sveisa bakluke mæ e tøft da , men det e oppbrukt det mæ, so ej fe sjå ka ej finne på , kanskje det blir BUR i bilen , who knows, jon drive å frista og "trua" med det;) hehe...uansett so blir det ivertfall nye lakk til sommaren. noke meir store plana he ej vel ikkje utenom disse etterkvart :

- polyforinga rundt om

- nytt eksos

- corrado skinnbaksete

sikkert meir også som ej ikkje kjeme på,. men skal no bli til slutt ;) hehe

ja, men huskakje ken so jor de, men va noken her på forume so sveisa "litt" bakluke:p sveisa jenn sann de berre va plass til skilte å so hadde sann pop-up greier, va fint då:) no gler ej mej til å få bilen "sommarklar":) men ej vil få bytta felgane mine fyst:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noke meir store plana he ej vel ikkje utenom disse etterkvart :

- polyforinga rundt om

- nytt eksos

- corrado skinnbaksete

Hei!

Har nytt Ferrita eksosanlegg hvis du er interesert..

Ligger på kjøp og salg (deler)!

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja va inne og kikka på det ferrita eksos anlegget ditt, men kommer nok til å sveise et sammen sjøl...2,5 toms og en grom bakpotte og en par potter til og strakrør der katt er ,)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja ikke sant, nei faen har driiiitlyst på en feit turbo og nye dyser , kammer , råder og tjo og hei...men koster jo endel flesk da , masse flesk faktisk. men men , får kjøpe litt etter litt da , så blir det litt meir overkommelig;)

må altids ha litt meir å litt meir vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ligg å snur meg å vimser om natta å ikke for sove , og da kommer no slike syyyyke idea ramlande inn i toppen på meg da , hehehe, til tider direkte plagsomt;)

har en liten fantasi om å huke tak i et kassert baksete, rive av stoffet og støype det oppi glassfiber som 2 bøtteseter ala corrado baksete , med en kraftig armlene i midten med sub i ;) hehe, vert litt digg....aldri sett det i en golf3...men det er mye jobbb da , men har tenkt ut korleis e skal få det til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider