Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

joda overreagerte vel litt, blei bare sjokka lissom, "ååå grom lyd..hmmm flere vr6 her alså..hmm AHHHRG min bil:P" hehe ble litt slik.

well uansett, dem må no prøve å finne dem feil som skal oppdages.

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, flere typer cleen da ,) hehe, min er litt blenda cleen...;)

MEN dere folkens , kan nokken si meg:

leverte bilen på EU kontroll istad og hadde ikkje får gått derifra før bilen min kom brølende oppover og forbi, DET e vel ikkje akkurat vanlig praksis vel??!

Var vel noen unge gutter på verkstedet som hadde siklet etter å prøve draget i en VR6 en stund da vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er yrket å satse på ja :)

Insider i miljøet og vet akkurat hvor bra sin egen bil må gå for å ta rotta på den VR6-Golfen :)

ja, trur noke drastisk må skje ned i motor-romme mitt for å ta rotta på en vr6:p vekje om original 1.8 he so mykje å stille opp me:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK;) hmm so glassfibersparkel helde also? i sprekka på fongaren, dinna tynne innsunkne linja rundt fongaren lissom .....hmmm, e ikkje glassfibersparkel som anna sparkel da , lett for å sprekke. hmm i dont know

Vet ikke helt jeg heller...

Mener å ha hørt at glassfibersparkel er bedre enn vanlig sparkel fordi den har lange tråder av glassfiber i seg - noe sparkel ikke har...

Andre som også har gjort det, så bør fungere ganske bra da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider