Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

faen da må eg til å plukke ut igjen å styre..hehe, neida får lage en skikkelig HOW to do it når eg skal skifte speedometer skivene en gang snart;)

men kan photoshoppe litt her da med piler og saker for å vise litt enkelt;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

tok et lite stemningsbilde av golfen, sladda skiltet og syns den blei driiiitfeit i lyset..mmmm sommaren e herlige ,)

golfenikveldssola2.jpg

what do ya think boys;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for positive tilbakeldinga, ;) kjekt å høre at andre liker stilen min, enkelt og nogenlunde orginal.;)

skivene har eg laga sjøl på fotopapir faktisk, men vurdera no å kjøpe nye kvite skiver på http://www.autospar.no. berre for at da e dem heeeelt perfekte.

greit å skifte, vippa ut speedo viserne med en gaffel (veeeeldig forsiktig)

lyset i speedoen va patetisk enkelt å skifte, skrur ut heile speedohuset ved å løyse skruene rundt . koble fra kontakta bak å dra ut heile klumpen.

så står pærene allereide i uten at du må demontere meir, MEN du må løyse en stålbøyle bak å vippe ut en strimmel med grønn folie som ligg bak den . så klikker du skinna på plass og vips har du da blått og rødt lys.

MEN HUSK at pærene er ikke merka med + og - på sokkelen , så du må prøve deg frem til om du har satt dem inn rett . om dem står feil lyse dem ikkje så det finn du fort ut.

Hmm du kjøre seint forbi her ja, hehehe ;) kjekt at du lika den, lika den sjøl no...få et nytt lag med lakk no og sooo e det på tide å shine motorrom;)

og ikkje minst bygge et gromt anlegg ,) hehe

skinnsete, hmm nei he ikkje funne noke enda , men viss ej finne so må du berre vere klar , for da skal ej gi beskjed til dej. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenge ikkje anna enn 2xblå pære og 2x rød pærer..that`s it.

bestilte på http://www.dioder.no

2x Blå Display LED-pære. (1x112-K) Golf 3, vento, polo og transport

2x Rød Display LED-pære. (1x122-K) Golf 3, vento, polo og transport

dette og et stjerneskrujern er alt du trenge for å få skifta lyset, men HUSK å fjerne den grønne folien . for orgg.pærene er kvite. det er folien som gjør lyset grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal bestille til Vectra / Calibra så les teksten under først !!!

Vi må dessverre be samtlige som bestiller til Vectra / Calibra og Volvo 240 om å forhåndsbetale!

Grunnen til dette er at minst 7 av 10 bestillinger til disse bilene får vi i retur ! Det har vist seg at Vectra / Calibra og Volvo 240

eiere er nesten utelukkende blakke useriøse 18 åringer som ikke henter tallskivene de har bestilt. Sannsynligheten for at

disse henter tallskivene er 30%. Vi er rett og slett ikke interressert i å selge tallskiver til disse personene lenger. Vectra / Calibra og Volvo 240 eiere har alene kostet oss over 5.000 kroner i retur porto!!!

:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka du meinte med det der kremt?? deltaFAGS? hmm, bestill tallskiver hos autospar du, men uansett så skjønna ej at det e mange useriøse bestillera der ute som bestille å drit i å hente. så forhåndsbetaling e heilt greit det ;)

hmm , såg du bilen min also? hmm takk for gode ord..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka du meinte med det der kremt?? deltaFAGS? hmm, bestill tallskiver hos autospar du, men uansett så skjønna ej at det e mange useriøse bestillera der ute som bestille å drit i å hente. så forhåndsbetaling e heilt greit det ;)

hmm , såg du bilen min also? hmm takk for gode ord..hehe...

deltagfx.com er en nettside som selger speedoskiver.. :)

Og dem liker tydeligvis ikke 240 (osv)-kjørere, men det hadde ikke jeg heller gjort om dem hadde ødelagt for bedriften min..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider