Gå til innhold

Min Golf III VR6 - 92 modell

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja det kan hende, men ikkje diskuter det her da . problemet e at folk ikkje henta og betala det dei bestille, om dei he volvo eller porsche e igr urelevant det da .....diskuter det i en anna tråd vennligst

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

forkasta mine gamle dørside og har no støypt eine nye..har ikkje sparkla og tilpassa heilt enda, men berre lagt på 1 lag med glassfiber på døra og 3 rundt der høgtalerane skal vere.

er ujevnt og ikkje så fint enda, men skal bli fint til slutt ja;)

DSC00801.jpg

DSC00803.jpg

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sykt med jobb igjen, men men god tid , drive å skifta vindusheiser uansett så, hehe...skal isolere med en tynn støydempingsmatte i døra + legge mye tektyl i bunn av døra der det bruka renne endel vann ned å drenere seg ut lissom...

men no skal eg snart drikke her, så update seinare i veka ,) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

jada håpe eg får det bra til, et helvete å få vekk alle porer å slikt da , sjøl om eg pussa til eg ser mannen med ljåen lissom....nokkken som har et tips??!?

bruka glassfibersparkel no da , den e no litt grov da, kanskje eg bør bruke micro sparkel til siste finish..eller filler av et slag?!? open for idea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja no har eg bestilt meg chip til min kjære vr6;) hehe, blir jo ikkje akkurat enoooormt med fleire hestar da , men mellom hk 10-15 og ca 25nm omtrent..så det funker vel litt..hjelper vel på.

en gammel hjerne tenker vel sakte og, så kanskje den blir kjapp til sinns:P

http://www.veloxmotor.com .....utrooooooooolig bra service

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drive å lure på å flytte skiltet ned, cleene en fanger og kutte hull der skiltet var , så støype inn rillene i en emblemfri grill og da har eg det perfekte lufte hull breidt og fint.

lurer på å støype meg en slags trekt bak rillene , slik at all luft går inn der i fart og så videre i et rør opp til luftfilter...på denne måten får bilen meir frisk luft dess fortere den kjører.

tenkte det hadde vert en god plan for å gi den nok kald luft siden motor produsera endel varme...ikke bra for effekta å suge varm luft;)

omtrent slik vil det se ut fremmefra..."photoshop manipulert inn grill"

nytaaaankeLITE.jpg

ka DOKKE trur??! hadde det vert fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm du likte det ja,. hmm flott, da trur eg at eg går for det...lyst til det ja,) hehe....og enda vel opp med en feeeeeeit coooler bak der ;) ehehe i hope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok sikkert blitt stilig det..

Prosjektet i dørene ser også svært bra ut.. :)

Du får si ifra om du vil bytte motor, frister ekstremt med VR6 for tiden.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte motor? hehe. eg skal no vel ikkje bytte ut min kjære motor nei;) hehe

måtte vere om eg fikk tak i en strøken R32 motor det, men dem e dyyyyyyyre.

så blir nok chip, avgass 2,5" og nye race kammer her ja..+ kanskje et lettere svinghjul...

kompressor får vente ivertfall et år

Lenke til kommentar
Del på andre sider