Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En dag jeg har skikkelig god tid skal jeg gå igjennom her og være skikkelig grinete på alle bildene som IKKE er fete...

Som nevnt tidligere her, så hjelper det ikke om bildet er det feteste DU har tatt om det ikke er fett i det hele tatt....

Folkens, vær litt selvkritiske til hva dere poster...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag jeg har skikkelig god tid skal jeg gå igjennom her og være skikkelig grinete på alle bildene som IKKE er fete...

Som nevnt tidligere her, så hjelper det ikke om bildet er det feteste DU har tatt om det ikke er fett i det hele tatt....

Folkens, vær litt selvkritiske til hva dere poster...

Dagens dustete kommentar... Hva man syns er fett,er en MEGET individuell sak. Jeg HATER stygge gamle fæle Golfer og anna møkk fra Tyskland,men hvis du syns det er fett,så respekterer jeg det.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dustete kommentar... Hva man syns er fett,er en MEGET individuell sak. Jeg HATER stygge gamle fæle Golfer og anna møkk fra Tyskland,men hvis du syns det er fett,så respekterer jeg det.

Hva du hater er meg rivende likegyldig...

Men om du mener at korneteog uskarpe bilder hvor man ikke er i nærheten av å få med seg hele motivet eller ta andre estetiske hensyn har noe å gjøre i en bildetråd for FETE bilder å gjøre, så foreslår jeg at du foretar en liten selvransakelse...

For all del, ikke alle er mesterfotografer, meg selv inkudert, så det er lov til å prøve seg...

Men jeg oppfordrer igjen alle til å være litt selvkritiske når de legger ut bilder her.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ekkoj.. I starten var denne tråden spennende, hvor det ble lagt ut kvalitetsbilder fra folk som faktisk gjorde litt ut av bildene.. ikke bare et standard bilde av en bil på gårdsplassen eller bilde av en bil blant masse telt og søppel på en festival..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre med litt vett i skallen her.

Har du bare mobiltelefonen å ta bilder med kan du likegreit gi opp med en gang, bildet ditt blir ikke bra, uansett hvor bra bilen du tar bilde av ser ut.

Det har ikke noe å si om du har kul bil eller ikke, selv om det kanskje er lettere å ta kule bilder av biler som faktisk ser ut.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre med litt vett i skallen her.

Har du bare mobiltelefonen å ta bilder med kan du likegreit gi opp med en gang, bildet ditt blir ikke bra, uansett hvor bra bilen du tar bilde av ser ut.

Det har ikke noe å si om du har kul bil eller ikke, selv om det kanskje er lettere å ta kule bilder av biler som faktisk ser ut.

Nå eksisterer det da mobiler med 3 megapixel kamera og da.. det duger vel litt :P

- 1997 Nissan Primera GX

Lenke til kommentar
Del på andre sider