Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå eksisterer det da mobiler med 3 megapixel kamera og da.. det duger vel litt :P

Jepp! Har sett noen bilder her inne som er tatt med mobilkamera. Syns de bildene jeg tenker på fortjener å være her, for de var faktisk ganske fine. Skal se om jeg finner de igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå eksisterer det da mobiler med 3 megapixel kamera og da.. det duger vel litt :P

Joa, de begynner å komme seg, men det er ikke bare hvor mange megapixler kameraet har som teller. Optikken de putter i det har også "litt" å si. Uansett, du/dere skjønner hva jeg mener.

Et bilde jeg tok som jeg ble litt fornøyd med. Men nei. Det er på langt nær et veldig bra bilde.

800x600.jpg

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med og skift overskrift. Det/de feteste bilbildene ANDRE syns du har tatt,la oss heller ha en sånn avstemmning FØRST,så legge ut bilder...

Hei, Jeg hørte tråden "ALLE bilbildene du har tatt" rope på deg...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg enig med mange andre her... alt for mye svada bilder som blir lagt ut...

I denne tråden skal det være DET feteste bilde du har tatt, ikke ett generelt vanlig kjedelig bilde av en bil ifra en gårdsplass... men faktisk ett bilde du har tenkt og strevd litt med å ta for å faktisk få det kult...

Rett og slett lagt sjela de i det...

Så vi fortsetter her med kvalitet framover takk... Og jeg tar meg en tur gjennom hele tråden og fjærner crap...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg grov renska litt og kom til ca 40-45 innlegg som gikk rett vest....

Så fra og med nå så SKAL det være Det beste bilde du har tatt, altså da 1 bilde du poster... tråder med flere bilder sletter jeg tvert...

Og vær så snill å legg litt sjel i bildene dere legger ut isteden for bare mobil kamera bilder osv... ødelegger tråden totalt med dette...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg grov renska litt og kom til ca 40-45 innlegg som gikk rett vest....

Så fra og med nå så SKAL det være Det beste bilde du har tatt, altså da 1 bilde du poster... tråder med flere bilder sletter jeg tvert...

Og vær så snill å legg litt sjel i bildene dere legger ut isteden for bare mobil kamera bilder osv... ødelegger tråden totalt med dette...

Send meg gjerne en PM om hvorfor DU/DERE kan bedrive sensur! Det eneste jeg har gjort,er og legge ut bilder som JEG syns er fete. Akkuratt som det står i overskriften...

Men vent,ikke nok med det,jeg har faktisk gjort det i Medlemmers EGNE bilder og film delen av forumet... Skriv da : IKKE MOBIL KAMERA BILDER

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg gjerne en PM om hvorfor DU/DERE kan bedrive sensur! Det eneste jeg har gjort,er og legge ut bilder som JEG syns er fete. Akkuratt som det står i overskriften...

Men vent,ikke nok med det,jeg har faktisk gjort det i Medlemmers EGNE bilder og film delen av forumet... Skriv da : IKKE MOBIL KAMERA BILDER

herregud.. er det mulig å surve så jævlig?

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er ett bilde jeg er relativt happy med... :P har mye å lære hva innstillinger på kameraet angår!

bildet er tatt i JPEG i beste kvalitet med:

Model: NIKON D50

Shutter speed: 1/10s

Aperture: f10

Focal length: 55mm

ISO: 200

DSC_0001.JPG

Eneste jeg har å utsette på det der, er den hvite kassebilen i bakgrunnen og det som befinner seg nede i høyre hjørne (kanskje litt av bilen du sitter i?)

Begge disse tingene kan enkelt fjernes i photoshop

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg har å utsette på det der, er den hvite kassebilen i bakgrunnen og det som befinner seg nede i høyre hjørne (kanskje litt av bilen du sitter i?)

Begge disse tingene kan enkelt fjernes i photoshop

sånn rått og brutalt så stemmer nok det..

er litt av civicen jeg henger ut av og den kassebilen borti veien der

blei tatt nesten 200 kjørebilder i denne serien der.. og kun dette er verdt og vise :/ redd jeg brukte alt for lang lukkertid til at jeg klarte og holde det stabilt :/

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn rått og brutalt så stemmer nok det..

er litt av civicen jeg henger ut av og den kassebilen borti veien der

blei tatt nesten 200 kjørebilder i denne serien der.. og kun dette er verdt og vise :/ redd jeg brukte alt for lang lukkertid til at jeg klarte og holde det stabilt :/

Prøv alt fra 1/60 og nedover. Selv om 1/10 fungerte greit her :) Stå på!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første omgang så bad vi om DET beste bilde du la ut... mulig du føler deg støta her... men er da faktisk bilder til ca 40-45 andre brukere oxo som jeg sletta..

Da rett og slett pga bildekvalitet som sugde, dårlige motiver, flere bilder i en tråd, bilder folk la ut for å vise bilen sin isteden for å faktisk vise det beste bilde de hadde tatt osv...

og i ditt tilfelle så skal jeg være såpass ærlig at bildene er noe en 3 åring hadde selv klart å ta med mobil...

men back to topic og slutt på krangel... resten kan taes i pm til meg hvis det er noe...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må ha litt selvkritikk. Du legger bare ikke ut et grumsete uklart og flatt bilde, selv om det står "ditt feteste bilde". Jada, kanskje du synes det er fett, men som sagt, litt selvkritikk takk.

Prøv alt fra 1/60 og nedover. Selv om 1/10 fungerte greit her :) Stå på!

Jaha? Alt fra 1/60 og opp takk. Under dette blir risikoen for uskarpe bilder STOR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider