Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Du burde lukket vinduene ja! Har "feilet" på dette før. ;)

Du er ikke den eneste,har også feilet med iso på kameraet mitt,brukt iso 1600 dagen før,å glemt å stille til 100 før neste dag.DET er surt..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, får vel legge ut et par bilder til da. Fortsatt det samme stedet som på de forrige bildene mine, men har ikke no bra kamera selv, så får ikke tatt nye. Og fortsatt redigert i Picasa:google

p6190042wy5.jpg

p6190045ee0.jpg

Det siste ble vel egentlig best både med tanke på redigering, bakgrunn og vinkel osv.

Så er jeg hverken en utdannet fotograf eller har så bra peiling på redigering, men ble da fornøyd selv ihvertfall:):

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle vise hvor lett det er å få pene bilder, selv med et dårlig kamera.

Velgte ut tre bilder som jeg syntes vinkelen var super, men det manglet noe på.

Om eierne av bildene har noe imot dette fjerner jeg de =)

Kanskje ikke de beste, er tatt med dårlig kamera...

HPIM0950.jpg

Mvh

Starter med en Skyline R33.

Dette bilder er nydelig til og med før jeg kjører det gjennom photoshop, men bilen bak fjerner litt av fokusen på skylinen.

Her har jeg lagt på soft-light og vivid-light før jeg bluret bilen bak.

HPIM0950%20copy1.jpg

La også på en ramme for å "fange" bildet.

30.jpg

Mvh

Neste er en Evo 6, om jeg ikke tar feil.

Soft-light er også brukt på dette bildet, men før jeg la på det filteret fjernet jeg ting i bakrunnen som fjernet fokus fra bilen. Slik som på r33'en... Dette gjør jeg fordi det er bilen dere tar bildet av, ikke lyktestopler og skilt ; )

Etter slike detaljer var fjernet brukte jeg color burn for å fremheve lyktene.

Også her er det lagt på en ramme.

30%20copy1.jpg

En av de bildene jeg er mest fornøyd med.

img1442oo9.jpg

Sist og ikke minst endret jeg på et bilde av en Audi a4(?)

Dette bildet hadde en flott location, men bildet var kjedelig.

Det hadde også litt lav oppløsning, noe jeg ikke syntes var noe bra, men gjorde et forsøk.

Her er også soft light brukt, flott effekt igrunn.

Prøvde å få bildet til å ligne på de gode gamle audireklameplakatene, noe jeg mener jeg lyktes godt med.

Etter soft-light brukte jeg color burn på skyene og bakken for å tvinge synet ditt på bilen, og ikke noe annet. lett jobb ettersom bildet var tatt på en flott location(minner meg om en plass jeg har vært)

La også på spotlight for å lyse opp bilen uten at alt annet ble for lyst.

Tenkte på å legge på en "widescreen" ramme på dette bildet, men synes det så penere ut uten.

img1442oo9%20copy.jpg

Håper noen finner dette nyttig.

Om jeg har brukt ditt bilde, og du av en eller annen grunn ikke liker det, så si ifra. =)

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lett jobb ettersom bildet var tatt på en flott location(minner meg om en plass jeg har vært)

img1442oo9%20copy.jpg

Håper noen finner dette nyttig.

Om jeg har brukt ditt bilde, og du av en eller annen grunn ikke liker det, så si ifra. =)

Tromsø ;):

Men syns bildet ble litt fake etter redigering,for mye kontrast,og ble for kornete etterpå.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø ;):

Men syns bildet ble litt fake etter redigering,for mye kontrast,og ble for kornete etterpå.

Seff er det tromsø!

Kontrasten syntes jeg ble fet! =P

Kornene kunne ikke jeg holde styr på. var et lite bilde.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt selvkritikk som det har blitt diskutert tidligere i tråden.

Vil ikke akkurat si at dette bildet ble bra på så veldig mange måter. Mørkt, uklart og dårlig fokus. Men ser så absolutt morsomt ut.

Må si at bildet av V70'en var det som var helt klart best, de andre kan egentlig ikke sammenlignes på noen måte. Bilen på venstre side kunne du fått klipt/redigert bort lett. Dette "ødela" på en måte resten av bildet.

Jeg er absolutt ingen ekspert, men litt ser/skjønner jeg også:):

Sånn ellers var jo festbildene dine bra de, men passer ikke akkurat inn i kategorien Det/de feteste bilbildene DU har tatt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider