Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg likte kvaliteten på dette bildet godt, og alt som har noe med farger, kontrast osv. Alt av det var perfekt!

Det eneste jeg ikke likte var at bildet var for kappet på sidene, synes bilen ble på en måte pressa!

Ellers nydelig bilde :)

Helt enig her, tenkte også på croppen. Litt for tett for min smak. Men flotte farger!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg likte kvaliteten på dette bildet godt, og alt som har noe med farger, kontrast osv. Alt av det var perfekt!

Det eneste jeg ikke likte var at bildet var for kappet på sidene, synes bilen ble på en måte pressa!

Ellers nydelig bilde :)

Kunne ikke få større utsnitt på grunn av at jeg sto mellom to stolper, trakk jeg meg lengre tilbake, så kom uansett stolpene på hver side uansett.

Hadde jeg satt på 18-70 linsa hadde det stilt seg anderledes, da hadde jeg kunnet komme mye nærmere bilen og fortsatt fått ett greit utsnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke få større utsnitt på grunn av at jeg sto mellom to stolper, trakk jeg meg lengre tilbake, så kom uansett stolpene på hver side uansett.

Hadde jeg satt på 18-70 linsa hadde det stilt seg anderledes, da hadde jeg kunnet komme mye nærmere bilen og fortsatt fått ett greit utsnitt.

skjønner, men om det var to relativt like stolper på hver side så kunne det blitt ett kult bilde om begge stolpene hadde hatt lik avstand fra sidene av bildet og bilen sentrert mellom dem ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, men om det var to relativt like stolper på hver side så kunne det blitt ett kult bilde om begge stolpene hadde hatt lik avstand fra sidene av bildet og bilen sentrert mellom dem ;)

Det finnes et sånt bilde, men siden jeg akkurat nå sitter å installerer ny maskin så får jeg ikke det ut på nettet helt med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To bilder som jeg tok her om dagen. Og som vanlig, den gamle Golf'en min. Kanskje ikke den mest spennende locationen, men ble fornøyd med bildene ellers og fargene på de. Synes felgene og isen går rimelig i ett, og bilen går ganske bra med fargen på bygget i bakgrunnen.

S4300228-1.jpg

S4300227-1.jpg

Med et halvdårlig digitalkamere denne gangen her også. Har ikke tatt så veldig mange bilder, så disse kvalifiserer til de feteste jeg har tatt ihvertfall.

Sleng gjerne igjen en kommentar.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng gjerne igjen en kommentar.

Bare én ting, bilde #2 hadde vært enda bedre om det hadde hatt samme hvitbalanse som bilde #1, på det første bildet er det mere naturlige farger enn på det andre hvor snøen og skiltet har tydelig blåstikk, merk også hvor mye bedre rødfargen i grill-listen kommer frem i det første bildet.

Fet bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Og ja, ble mye bedre farger på det første bildet enn det andre. Får se om jeg ikke fikser på fargene på det siste, så det blir mer likt som på det første bildet. Mulig jeg gjør det etterpå og legger det ut i posten min med de to bildene.

Likte det siste bildet selv :) Fin vinkling! Eneste er at huset i bakgrunn forstyrrer littegrann. Men absolutt et meget bra bilde!

- Hege -

Er egentlig ikke så altfor stor fan av for mye vinkling, men syns det ble akkurat passe på det bildet der:) Var egentlig ikke meningen at jeg skulle ta noen "fine" bilder heller, derfor så er ikke stedet best egnet for en photoshot, men det ble som det ble.

Takk for fin kommentar og konstruktiv kritikk;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider