Gå til innhold

pioneer ts w256c i hattehylle

Ranger emnet

johnkey

Anbefalte innlegg

kjøpte nettopp dette elementet(10") etter at det gamle tok kvelden...er dette brukande i forhold til pris? (900,-)

Har denne forsterkaren:

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1134

Burde vel funke ok?

Tenkte eg skulle prøve å montere det i hattehylla for å få lyden meir inn i kupeen. Bilen det er snakk om er en bmw 520, så det er metall i hattehylla. Går det greit å berre ta stikksaga å lage eit passe hol? og korleis ska eg gjere det for å få gjennomføringa tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte nettopp dette elementet(10") etter at det gamle tok kvelden...er dette brukande i forhold til pris? (900,-)

Har denne forsterkaren:

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1134

Burde vel funke ok?

Tenkte eg skulle prøve å montere det i hattehylla for å få lyden meir inn i kupeen. Bilen det er snakk om er en bmw 520, så det er metall i hattehylla. Går det greit å berre ta stikksaga å lage eit passe hol? og korleis ska eg gjere det for å få gjennomføringa tett?

Kombinasjonen mellom sub og forsterker er helt grei :) for å få gjennomføringen tett så kan du bruke f.eks dempematter eller lignende.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke planer om å skru fast høytaler'n i hattehylla? o.O isåfall ville jeg anbefalt å finne på noe annet! hehe...

Men hvis man skjærer et hull som ikke er for stort, og skrur til som faan... blir det ikke tett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider