johnkey Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 kjøpte nettopp dette elementet(10") etter at det gamle tok kvelden...er dette brukande i forhold til pris? (900,-) Har denne forsterkaren: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1134 Burde vel funke ok? Tenkte eg skulle prøve å montere det i hattehylla for å få lyden meir inn i kupeen. Bilen det er snakk om er en bmw 520, så det er metall i hattehylla. Går det greit å berre ta stikksaga å lage eit passe hol? og korleis ska eg gjere det for å få gjennomføringa tett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 kjøpte nettopp dette elementet(10") etter at det gamle tok kvelden...er dette brukande i forhold til pris? (900,-)Har denne forsterkaren: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1134 Burde vel funke ok? Tenkte eg skulle prøve å montere det i hattehylla for å få lyden meir inn i kupeen. Bilen det er snakk om er en bmw 520, så det er metall i hattehylla. Går det greit å berre ta stikksaga å lage eit passe hol? og korleis ska eg gjere det for å få gjennomføringa tett? Kombinasjonen mellom sub og forsterker er helt grei :) for å få gjennomføringen tett så kan du bruke f.eks dempematter eller lignende. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Du har vel ikke planer om å skru fast høytaler'n i hattehylla? o.O isåfall ville jeg anbefalt å finne på noe annet! hehe... Men hvis man skjærer et hull som ikke er for stort, og skrur til som faan... blir det ikke tett da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkey Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Forsøk på ei tegning her..viss nåken skjønna den..heh.. Lurt å gjere det sånn? Eller bedre forslag nåkken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg