mx_power Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 hvem selger alcantara i norge? eller fins det alternativer.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Earthquake har det, hør hvilken farger han har isåfall Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Anders har det, http://www.autod.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Har du noen som driver med møbeltrekking i nærheten så er det store muligheter for at de har. Jeg tror det ligger på rundt 600 pr kvm. Er det noen som har billigere så er det bare å komme med tips. Mvh GalantV6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg har skrevet om Alcantara minst to ganger før. Et kjapt søk på "alcantara" på alle forumområdene bør gi resultater ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Vi har alcantara, selges i pakker à 270x140cm og koster kr 499,- pr.pakke. Vi har pr. i dag kun sort på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Da er dere enten svinsk billige på Alcantara, eller så er det kun en etterlikning. Alcantara er et varemerke må man huske, i likhet med Termos og Plexiglass. EDIT: ser innlegget mitt kan tolkes litt feil. Det jeg ville frem til var at de prisene jeg har fått på Alcantara har variert fra 1200 til 1500 pr løpemeter i 140cm bredde. Med andre ord en helt annen pris enn du oppgir :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Da er dere enten svinsk billige på Alcantara, eller så er det kun en etterlikning. Alcantara er et varemerke må man huske, i likhet med Termos og Plexiglass. Jeg hadde "ekte" alcantara som taktrekk i en bil jeg hadde for noen år siden og denne typen er like fin å se på som den ekte, men dette er det de i USA kaller "suede". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 I see. Jeg er bare litt sær på dette med feilaktig bruk av varemerker så man unngår at det oppstår forvirring. Håper ikke du tok innlegget ille opp, det var ikke slik ment. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 I see. Jeg er bare litt sær på dette med feilaktig bruk av varemerker så man unngår at det oppstår forvirring. Håper ikke du tok innlegget ille opp, det var ikke slik ment. hellothere Tok meg ikke nær av det, men tror vi med stor sikkerhet kan si at du selv kaller en beholder for varm drikke en termos og ikke noe annet og er vel de færreste som sier lommedisco eller? :bump Hele poenget er vel at de færreste vet hva suede er og da er alcantara en bedre beskrivelse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Blir det aktuelt å ta inn andre farger også? :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Blir det aktuelt å ta inn andre farger også? :D Vi kommer til å lagerføre sort, gul, beige, lys beige, grå, lys grå, rød, brun og blå, så det bør jo være noe for en hver smak:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Stabilt..! :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Suede, det er jo semsket skinn. Er det ekte semsket skinn, Pål? I såfall kjenner jeg at jeg blir litt sugen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Suede, det er jo semsket skinn. Er det ekte semsket skinn, Pål? I såfall kjenner jeg at jeg blir litt sugen. :D Semsket = chamois. Om sko sier man suede. Suede beskriver bare finishen på overflaten, dvs at suede er en "hårete" overflate. Alcantara kan også beskrives som suede eller semsket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg