BoomBoxx Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Uh. Øh. Så, det er en replica da, av semsket skinn? :) Høres uansett pent ut. Har ikke sett det "in action" enda... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Uh. Øh. Så, det er en replica da, av semsket skinn? :) Høres uansett pent ut. Har ikke sett det "in action" enda... :P nå missforstår du, semsket trenger ikke bety at det er skinn/hud, semsket beskriver bare overflaten og det kan like gjerne være et syntetisk stoff som er semsket:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 nå missforstår du, semsket trenger ikke bety at det er skinn/hud, semsket beskriver bare overflaten og det kan like gjerne være et syntetisk stoff som er semsket:) Har du fargeprøver av denne? Evnt en bit du kan sende meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Har du fargeprøver av denne? Evnt en bit du kan sende meg? Ring Anders, så kan han sikkert sende deg prøver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 nå missforstår du, semsket trenger ikke bety at det er skinn/hud, semsket beskriver bare overflaten og det kan like gjerne være et syntetisk stoff som er semsket:) Ok, trodde skinn hadde opphavsretten på å være semsket! :P Men jeg vet hvertfall hva slags overflate du sikter til, i det minste! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ok, trodde skinn hadde opphavsretten på å være semsket! :P Blue suede shoes:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Tar opp denne tråden igjen jeg. Noen som vet om det lar seg trykke på alcantara? Altså farge stoffet sånn at du kan skrive ting på og at det fortsatt er like slitesterkt.. har sett Autod svi inn ODR merkene på civicen, men dette blir ikke visende på svart alcantara.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Tar opp denne tråden igjen jeg. Noen som vet om det lar seg trykke på alcantara? Altså farge stoffet sånn at du kan skrive ting på og at det fortsatt er like slitesterkt.. har sett Autod svi inn ODR merkene på civicen, men dette blir ikke visende på svart alcantara.. Silketrykk bør gå bra, det sitter på de fleste andre tekstiler, eller brodere, men det koster endel mer igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Silketrykk bør gå bra, det sitter på de fleste andre tekstiler, eller brodere, men det koster endel mer igjen. Kunne du forklart meg hva silketrykk er? Siden det er meningen at dette skal masseproduseres, er det greit at kostnader holdes til et minimum, og kvaliteten til et maksimum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Kunne du forklart meg hva silketrykk er?Siden det er meningen at dette skal masseproduseres, er det greit at kostnader holdes til et minimum, og kvaliteten til et maksimum. Ring til et firma som lager profilklær, de kan helt sikkert foklare bedre enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Dersom du skal ha dekor på alcanta/semsket skinn anbefaler jeg brodering eller lasergravering. Stoffet egner seg ikke til silketrykk pga. sin "hårete" overflate. Send meg en PM, så kan jeg lage en ca. pris til deg. Der jeg jobber driver vi nemlig med lasergravering/kutting, bildekor, profilrekame og -tøy :D Vi kan skaffe nær sagt ALT, det er kun fantasi og lommebok som setter begrensninger. Vi kan til og med skaffe EKTE Wunderbaum med din egen design, såfremt du bestiller store nok kvanta :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Pål; dere fører vel ikke nappa forhud også vel? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Pål; dere fører vel ikke nappa forhud også vel? :D Nei dessverre, bare kamel forhud:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Nei dessverre, bare kamel forhud:fatality: Æsj as Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Rofl-boffel. Eller Roffelboffel! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg