BoomBoxx Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 (...)Vi kan til og med skaffe EKTE Wunderbaum med din egen design, såfremt du bestiller store nok kvanta :D Hmmm. Hvor mange må jeg bestille for å få en penis-formet wunderbaum med "autentisk" lukt, om du skjønner hva jeg mener? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Bump? :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hmmm. Hvor mange må jeg bestille for å få en penis-formet wunderbaum med "autentisk" lukt, om du skjønner hva jeg mener? :D Med penislukt ? eller vanlig wonderbaum lukt. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Går ikke det ut på ett da? :D BoomBoxx: ikke umulig at minstekvanta ligger på 5 eller 10 tusen. Men da blir såklart prisen per baum ganske lav. Tror i så fall du bør legge pengene du sparer i forsterket speilfeste :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hmm. En kompis og jeg kødder alltid med ordet "penis", og setter det inn i alle mulige slags sammenhenger. Derfor tenkte jeg det hadde vært kult å overraske ham med et speil fullt av penisbaumer, og en bil som luktet deretter. Men selv 5000 stykk vil nok bli litt i overkant av hva speilet hans tåler, ja! Og jeg har en liten følelse av at penisformet wunderbaum kan være en smule...tungsolgt? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ja, ihvertfall en med autentisk lukt! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 En kompis og jeg kødder alltid med "penis", og derfor tenkte jeg det hadde vært kult å overraske ham med en penis som luktet Sier ikke mer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hæhæhæ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Kan noen vennligst stenge denne tråden!:puke: Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Kan noen vennligst stenge denne tråden!:puke: Mvh Dag Johansen Trodde du tålte mere Dag. Verre å være på fest med "penisen" som alltid skal spille YMCA :puke: Hadde tålt turen til Tbg med lukten av noe fælt (Hvis den ikke setter seg i klærne), i motsetting til homo musikk i mange timer når prøver å ha det gøy:fatality: Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jaha? Definer "gøy"... som i det engelske ordet for det; gay? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Denne tråden er dust! Er liksom rett før noen spør om det går ann å få laget "uber-custom-lilla-alacantra med penis-lukt" Lukk og lås denne tråden, slå av lyset på vei ut også... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Må da være lov å ha det litt gøy vel :boxers Selv om dette kanskje ikke er plassen :rolleyes: Btw. Je tek to av den baumen. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Men i helvete då....?! Denne tråden handler nå om morsomme katter: Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jaha? Definer "gøy"... som i det engelske ordet for det; gay? :D gøy=feste Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg