BoomBoxx Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 En kamerat har en Team RF x6-forsterker som han kunne tenkt seg å vite litt mer om. Noen som vet hvor man finner noe om Team RF? Er ikke noe på Rockfords hjemmesider, og fant heller ikke noe ordentlig info på Google. Pris i Norge hadde vært interessant å få vite også. Vet egentlig bare at den er på 1100W RMS i 2 ohm, og at det er en nusselig liten monoblokk. Kanskje det er noen Hardcore-fans her som har litt info? Forsterkeren en for øvrig til salgs også, så om noen er interessert, er det bare å melde sin interesse til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 En kamerat har en Team RF x6-forsterker som han kunne tenkt seg å vite litt mer om. Noen som vet hvor man finner noe om Team RF? Er ikke noe på Rockfords hjemmesider, og fant heller ikke noe ordentlig info på Google. Pris i Norge hadde vært interessant å få vite også. Vet egentlig bare at den er på 1100W RMS i 2 ohm, og at det er en nusselig liten monoblokk. Kanskje det er noen Hardcore-fans her som har litt info? Forsterkeren en for øvrig til salgs også så om noen er interessert, er det bare å melde sin interesse til meg. Hva er det han vil vite da ?? Xc4 og Xc7 er ett par av hovedgrunnene til at jeg dumpet RF... (Samme modell som X4 og X7 bare i chrome lokk utførelse) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Vil det si at x6 suger like mye? Har testet den, og den spiller ikke verst! :) Men vet du prisen, forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Vet om en kamerat som vurderer å kjøpe seg en slik forsterke (karnsje denne)? Han lurte også på litt info om denne..Han nevte 1200wrms i 2 ohm! Litt info hadde vært bra, så jeg kunne vidreført til ham:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 En kamerat har en Team RF x6-forsterker som han kunne tenkt seg å vite litt mer om. Noen som vet hvor man finner noe om Team RF? Er ikke noe på Rockfords hjemmesider, og fant heller ikke noe ordentlig info på Google. Pris i Norge hadde vært interessant å få vite også. Vet egentlig bare at den er på 1100W RMS i 2 ohm, og at det er en nusselig liten monoblokk. Kanskje det er noen Hardcore-fans her som har litt info? Forsterkeren en for øvrig til salgs også, så om noen er interessert, er det bare å melde sin interesse til meg. hei.. skal han ha mye for rockford forsterkeren da? er kansje inntrisert... Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Han har fått et bud på 3300,- Derfor han er interessert i å vite om han kan få mer, vil jeg tro :P Den er i god lydmessig stand (testet den forleden i 2,66 ohm, og det låt bra), men er litt sliten utvendig (noen riper). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 http://cgi.ebay.com/New-Rockford-Fosgate-Chrome-X6-mono-Amplifier-1100-watt_W0QQitemZ5863154009QQcategoryZ64572QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/std_adp.php?p_sid=R_hbyK_h&p_lva=&p_faqid=100&p_created=1032278346&p_sp=cF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTM0JnBfc2VhcmNoX3RleHQ9VFlQRSBSRiBYNiZwX3NlYXJjaF90eXBlPTMmcF9wcm9kX2x2bDE9fmFueX4mcF9wcm9kX2x2bDI9fmFueX4mcF9jYXRfbHZsMT1_YW55fiZwX3NvcnRfYnk9ZGZsdCZwX3BhZ2U9Mg**&p_li= http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=R_hbyK_h&p_tbl=9&p_id=286&p_created=1083256070 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Sweet! Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Han har fått et bud på 3300,- Derfor han er interessert i å vite om han kan få mer, vil jeg tro :P Den er i god lydmessig stand (testet den forleden i 2,66 ohm, og det låt bra), men er litt sliten utvendig (noen riper). da er det den forsterkeren jeg har sett på... ligger inne på finn.no? gidde han et bud om å bytte mot en rockford fosgate 1000bd pluss en rockford hx2 12" sub... han ville sa han men hørte ikke mere ifra han...men har bestemt meg for å prøve noe annet en rockford... blitt litt lei av d... damndamn Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hehe. Kan bli lei av bare bass, ja :) Kanskje han ombestemte seg. Han har så mye stereogreier liggende som han prøver å bli kvitt. Dumt å bytte til seg mer da! :) Men... Om jeg hadde hatt en Rockfordforsterker, skulle det krevd LITT overbevisning for å kvitte meg med den. Er på leting etter en punch 2-kanaler til frontsett for øyeblikket, faktisk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 da er det den forsterkeren jeg har sett på... ligger inne på finn.no? gidde han et bud om å bytte mot en rockford fosgate 1000bd pluss en rockford hx2 12" sub... han ville sa han men hørte ikke mere ifra han...men har bestemt meg for å prøve noe annet en rockford... blitt litt lei av d... damndamn Endelig tatt til fornuft du også ja, Jan:D Liker tanken din..(annet enn Rockford) :D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Endelig tatt til fornuft du også ja, Jan:D Liker tanken din..(annet enn Rockford) :D hehe... cadence...d... hehe... Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Spør om han kan være intr. i å selge den for 3500. Har kontakter som er intr. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Det var han interessert i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg