Gå til innhold

Info om Rockford Fosgate Team RF x6

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

En kamerat har en Team RF x6-forsterker som han kunne tenkt seg å vite litt mer om. Noen som vet hvor man finner noe om Team RF? Er ikke noe på Rockfords hjemmesider, og fant heller ikke noe ordentlig info på Google. Pris i Norge hadde vært interessant å få vite også.

Vet egentlig bare at den er på 1100W RMS i 2 ohm, og at det er en nusselig liten monoblokk. Kanskje det er noen Hardcore-fans her som har litt info?

Forsterkeren en for øvrig til salgs også, så om noen er interessert, er det bare å melde sin interesse til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat har en Team RF x6-forsterker som han kunne tenkt seg å vite litt mer om. Noen som vet hvor man finner noe om Team RF? Er ikke noe på Rockfords hjemmesider, og fant heller ikke noe ordentlig info på Google. Pris i Norge hadde vært interessant å få vite også.

Vet egentlig bare at den er på 1100W RMS i 2 ohm, og at det er en nusselig liten monoblokk. Kanskje det er noen Hardcore-fans her som har litt info?

Forsterkeren en for øvrig til salgs også så om noen er interessert, er det bare å melde sin interesse til meg.

Hva er det han vil vite da ??

Xc4 og Xc7 er ett par av hovedgrunnene til at jeg dumpet RF... (Samme modell som X4 og X7 bare i chrome lokk utførelse)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsterkeren en for øvrig til salgs også, så om noen er interessert, er det bare å melde sin interesse til meg.

hei.. skal han ha mye for rockford forsterkeren da? er kansje inntrisert...

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fått et bud på 3300,-

Derfor han er interessert i å vite om han kan få mer, vil jeg tro :P

Den er i god lydmessig stand (testet den forleden i 2,66 ohm, og det låt bra), men er litt sliten utvendig (noen riper).

da er det den forsterkeren jeg har sett på... ligger inne på finn.no? gidde han et bud om å bytte mot en rockford fosgate 1000bd pluss en rockford hx2 12" sub... han ville sa han men hørte ikke mere ifra han...men har bestemt meg for å prøve noe annet en rockford... blitt litt lei av d... damndamn

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Kan bli lei av bare bass, ja :) Kanskje han ombestemte seg. Han har så mye stereogreier liggende som han prøver å bli kvitt. Dumt å bytte til seg mer da! :)

Men... Om jeg hadde hatt en Rockfordforsterker, skulle det krevd LITT overbevisning for å kvitte meg med den.

Er på leting etter en punch 2-kanaler til frontsett for øyeblikket, faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det den forsterkeren jeg har sett på... ligger inne på finn.no? gidde han et bud om å bytte mot en rockford fosgate 1000bd pluss en rockford hx2 12" sub... han ville sa han men hørte ikke mere ifra han...men har bestemt meg for å prøve noe annet en rockford... blitt litt lei av d... damndamn
Endelig tatt til fornuft du også ja, Jan:D Liker tanken din..(annet enn Rockford) :D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider