Dokka Gatebilklubb Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Nå til helga, lørdag den 11, er det drifting på Vinjarmoen motorbane på Dokka. Kjøringen begynner kl 1300. Det er ikke lov med ishjul, ta med hjelm hvis du/dere vil. Prøveskilter er lov! Et lite tips er og komme tidlig for da er det best føre på bana!:) Så da er det bare å spre det glade budskap og ta seg en tur på lørdagen! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 AH fett :) Driver å flytter tilbake til Dokka/torpa nå så hvis jeg rekker det på lørdag så kommer jeg å titter iallefall :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 AH fett :)Driver å flytter tilbake til Dokka/torpa nå så hvis jeg rekker det på lørdag så kommer jeg å titter iallefall :) Så bra! Det er iallefall bra føre på Dokka nå, med all snøen. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 vet :D Må se å få meg rwd snart :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 når er neste treff? jeg driver med ett prosjekt nå, opprinelig bilcross bil, men jeg lurte på om jeg kunne kjøre der? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Gå inn på http://www.dokkagatebil.moo.no og se under aktiviteter , der står alle kjøringene fremover. Mvh Øyvind Øversveen nestleder i Dokka Gatebil klubb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg