Gå til innhold

Skal ha meg ny 240!

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

desverre ingen rust som du kan sveise :( hehe :p

Han som hadde bilen før var flink til å vedlikeholde den osv, han fortalte at han kun hadde sett en rustflekk på den, husker ikke hvor den var, men han tok seg av den med en gang.. stylinga fremme har fått seg en liten sprekk her og der pga vinteren, men ikke noe alvorlig =)

edit: grunnen til at jeg vil kvitte meg med den er at jeg rett og slett er lei 240' for tida.. vil prøve noe nytt og "spennende", har alltid hatt sansen for 2'er golfer (merk: de som er "fine").. Handla 240'n i oktober pga bakhjulstrekk + vintern = sant, kommer mest sannsynlig til å ha volvo igjen når vintern nermer seg igjen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, sitter den sony spilleren i da, og alpine hatthyllehøytalere, de var med bilen når jeg kjøpte den, og har ikke kjøpt til noe mer, har heller ikke noe behov for å ta vare på dem når jeg selger, så de blir med bilen :)

ang. veiavgifta så er den ikke betalt enda, har fått regninga men har ikke hatt råd til å betale den enda, lønna kommer 2 dager før forfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis med en 240 med 2.3 turbomotor i (180hk). Er usikker på hva han skal ha for den men den skal bort i disse dager. Er kun overflaterust, og etter hva jeg veit er eksos- og bremsedetaljer skifta nå nylig. Den har 2sett turbofelger. Den er helt original utvendig, med hvit lakk. Den har full defa-warmup pakke mener jeg å huske. Ikke stereo i den. Hvis du er int, send meg en PM da vel ;)

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har en 2x10" i ferdigkasse med pleksiglass over fronten osv osv, som jeg kjøpte på CDCardic til 990,- sier seg selv at det ikke er stort å samle på, drittdårlig lyd, er en gammel høytalerforsterker der bak som Hatthyllehøytalerne er kobla på, som jeg kobla den "kassa" på, ble bare "blafre" lyd, ikke fint å høre på.. Du kan jo selvfølgelig få med den hvis du vil, men det er ikke noe å samle på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider