Zone_bee Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hei. Bilen min har orginalt 4x100 boltsirkel, men jeg vil montere felger med 5x112. Har planer om å få lagd noen adapter-spacere som jeg kan bolte imellom. Men hvem har nødvendig utstyr og erfaring/peiling til å lage disse? Helst i fredrikstad eller oslo-ommerådet. Noen som veit? Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Skal du få til dette må du ha 2 adaptere, først en fra 4x100-5x100, så en adapter fra 5x100-5x112. Begge skivene må minimum være 20mm tykke. Dvs at du da har breddet 40mm pr side. Da må du begynne med felger på rundt ET 65-70 for å havne noenlunde riktig med innpress. 4x100 direkte til 5x112 går ikke fordi hullene vil overlappe hverandre Det enkleste hvis du skal over i 5 bolt fra 4x100 er enten til 5x100 eller 5x130 (Porsche) ManiaCoupe her på forumet fikser adaptere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Jaha.... utifra det jeg har hørt om matematikk og sånt, skulle da det meste være mulig :) går en 4 til 5 bolt, burde alle gå..... men men... ManiaCoupe? Sender ham en PM jeg da. takk skal du ha :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg