Gå til innhold

B204t

Ranger emnet

Knett

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som kan fortelle meg hvordan nettside jeg skal bruke for å legge ut bilder?

Har bilder av en B204T som jeg tror jeg kommer til å kjøpe.. Så må jeg skaffe meg girkasse, turbo, motorfester og startmotor. Skal monteres i 760 TIC -84. Den er chippet så jeg kan lade over 1bar. Synspunkter?

Edit: Har hørt at jeg kan ha 379hk @ 2bar uten å skifte ut noe som helst på motoren.. kjøre den original med chip.

Fikk denne listen:

220 hk ved 0,5 bar

280 hk ved 1,0 bar

320 hk ved 1,5 bar

379 hk ved 2,0 bar

Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil

Opel Ascona B 20v - prosjektbil

Volvo 760/960 T5 - Skrotes

Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg spør.. Ble denne motoren forsterket da den ble bygget? Hvor mange hk bør jeg satse på med chip og turbo og resten originalt? Hvilken turbo bør jeg bruke? Ingen som vet om en nettside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nå er det blitt b204 og ikke b4204t?

En orginal 204 innmat klarer max 300 hk.

Jepp.. Er B204T nå.. hehe..

Ok, men hva må gjøres dersom jeg vil hente ut 350-400hk? skifte råder, veiv og stempler? Også bytte dyser og innsug?

Noen som vet hvor mye denne motoren ligger på i verdi sånn ca? Og en nettside jeg kan legge ut bilder gjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg spør.. Ble denne motoren forsterket da den ble bygget? Hvor mange hk bør jeg satse på med chip og turbo og resten originalt? Hvilken turbo bør jeg bruke? Ingen som vet om en nettside?

Maks 300 hk på orginal bunn. Så stopper det på kammene rett over 300 hk. Toppen klarer heller ikke så mye mere.

Sats på 270 - 280 hk hvis du ikke vil gjøre så veldig mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Er B204T nå.. hehe..

Ok, men hva må gjøres dersom jeg vil hente ut 350-400hk? skifte råder, veiv og stempler? Også bytte dyser og innsug?

Noen som vet hvor mye denne motoren ligger på i verdi sånn ca? Og en nettside jeg kan legge ut bilder gjennom?

skal du opp i den effekten må du bytte råder,stempel,dyser,turbo,sprut+++

en slik motor helt komplett og orginal ville jeg sagt rundt 8-10 lapper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du opp i den effekten må du bytte råder,stempel,dyser,turbo,sprut+++

en slik motor helt komplett og orginal ville jeg sagt rundt 8-10 lapper....

Ok, lå en tråd på motorsportavisen.no hvor det stod at den lå på 25-30k i verdi..

Maks 300 hk på orginal bunn. Så stopper det på kammene rett over 300 hk. Toppen klarer heller ikke så mye mere.

Sats på 270 - 280 hk hvis du ikke vil gjøre så veldig mye

Men da kan jeg kjøre med alt originalt? Bare turbo som må lades?

Lenke til kommentar
Del på andre sider