Gå til innhold

Då har bilen min vært på eu kontroll.

Ranger emnet

v740b230f

Anbefalte innlegg

du ser oppe i høyre hjørne, der sitter den;)

IMG_0964.jpg

hei du! e d sje du så henge på Statoilen på forus ein del? hehe:)

ut ifra d bilde du slengte opp så ser d sje mye ut som eg har lh2.4 nei. sitte nok me den gamle lh2.2. men ka må eg då gjør for å få ein B230FT (helst 96-97mod) uten å ødelegge alt av d elektriske å uten å måtte kjøpe meg ny bil??

Mvh Roger:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har dette på min b230f. Ka betydning har det egentlig?

Med dette ledningsnettet, er det mye enklere å bytte ut til feks FT-motor fra 940, siden de er 99% identiske, kun Forkoblings-motstanden som skiller FT-nettet fra F-nettet sett bort ifra "plassering" av komponentene, men det er bare å forlenge noen ledninger liksom :) Stort mer "fordeler" enn det, er d egentlig ikke :)

Åjo, du kan forresten feilsøke litt selv m diode-blinken da... selv om den er veldig generell.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh ja eg vurdere å addressera posten min t statoil snart;) hehe

trond, få gang på lappen så komme du t statoil så får me gang på diodekameraten din;) går ann å sjekka feilkoder på tenning, innsprut,lamda og litt div aent.. så går d an å ta sånn systemsjekk, då hørre du d klikke i gasspjeldet å dysene å litt sånnt tøft.. hehe veldig enkelt som sagt, men triks å kjøba haynes bogå eller eg kan kopiera(evt. du finne en aen plass) alle de feilkodanne, å "manual" kossen du ser de forskjellige tingå, sånn at du kan bruga'n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider