JChE Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 heisann! Jeg skal selge min galant i april, og lurte på om noen her inne kan hjelpe meg med prisantydning? Jeg tenker rundt 15000-20000?Har jeg rett? Det er som sagt en 1988 GLSi Sedan med: Automat(veldig god girkasse) 92 modell front 2,0 8V(kvikk og rask, men bruker litt olje) Alt utstyr som pleier å være på disse... Ganske strøkent grått interiør ca 220000 km Bremsene er for tiden litt dårlige, men dette skal jeg rette på snart! Gode sommer og vinterdekk Hvite blinklys framme og på siden, helrøde baklykter(spray) Spoiler Elektrisk takluke Grøftelys (Ikke felgene på bildet) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Denne putter vi HER :P tenker jeg.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 vanskelig og si,,, trur automat trekker prisen og kjøper gruppen ned.. men er mye utstyr, prøv på 18000 vil nå jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Tipper du får solgt den for 15-17 000kr. Jenta mi kjøpte galant for to uker siden, den gav hun 10 000kr for. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg