Stingah Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hei Skal lakkere et par subkasser av glassfiber. Skal bruke quick filler/slipegrunning for å gjevne ut små sår/ugjevnheter. Bak på boksen står det: metall og hardplast: bruk quick universalgrunning Men spørsmålet er: skal jeg bruke grunningen før eller etter filleren? Mvh Fredrik Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 På glassfiber trenger du kun filler. Hvis du skal lakke på stål må du bruke primer før filler. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 hmm.. ok.. nå har jeg brukt grunning før jeg tok på filler.. burde ikke ha noe å si da men.. :) etter jeg tok på grunningen og filleren oppdaget jeg at det er et par hakk i glassfiberen som ikke er sparklet.. Er det for sent nå? mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
748R Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Ikke for sent det, men ha på fyller etter du har sparkla og slipt også.. Lykke til, bilder av resultat hadde vært møø.. Siter Riding Dirty.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 tusen hjertelig! ble litt skuffa når jeg så disse såra.. men da er det ikke noe problem :) Takk Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg