Gå til innhold

Drifte spill til pc???

Ranger emnet

DRIFTR

Anbefalte innlegg

Sitter med det offisielle Grand Turismo-rattet og ratter livet av meg med LFS! Helt sjef når det gjelder drifting det spillet. Sitter inboard og hører pop-off`en når man girer ned og gir fullt gjennom svingen er MORRO! :D

Mvh.

Erik

Det heter først og fremst blow off valve, og lyden kommer når man går av gassen, men det er et veldig artig spill, både for drifting og gripdriving. Har ikke GT-rattet med full svingradius, men det funker fint med Formula Force GP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter først og fremst blow off valve, og lyden kommer når man går av gassen, men det er et veldig artig spill, både for drifting og gripdriving. Har ikke GT-rattet med full svingradius, men det funker fint med Formula Force GP.

sånn her skal en BOV høres ut:

http://www.lfsforum.net/attachment.php?attachmentid=4726&d=1136251912

er den jeg bruker:D

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lfs er sinnsykt bra å drifte i, både med mus og ratt. Skaff dere Lfs Tweek pro så kan du velge alt fra motorstørrelse til gir og evt. turbotrykk. Veldig mange muligheter der... kan også sette på så man får gateslicks på alle bila. Og med BeSpoke kan man lage felger :) Lfs2 anbefales også virkelig for de som ikke har prøvd det... sinnsykt bra!

hvor får jeg tak i LFS Tweek pro?? det hørtes litt kult ut! har lfs s2.. men fikk lyst til og prøve det du har og..;)

Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila

2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!!

show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj

:peace: out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ell.. men det går jo an og instalere spillet.. jeg sa bare at jeg hadde s2.. og har lyst til og prøve tweek pro.. noen som veit hvor jeg kan få lasta det ned fra??!!

Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila

2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!!

show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj

:peace: out

Lenke til kommentar
Del på andre sider