Gå til innhold

Bilder av bilene våre?!

Ranger emnet

SnIper

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå, hva syntes folket? Sikkert delte meninger, men jeg ble hvertfall fornøyd! Litt dårlig bilder, så er vel vanskelig å se..Men har hvertfall Rieger Rs sideskjørt, RX bakfanger og en Oettinger fanger foran, hvite baklys, senket 35mm, 225/40-18 hjul, momo matter og litt andre småting inni...Alt er selvgjort med hjelp fra fetters, men senkinga er gjort av en kompis med en sinnsykt pen 3'er kan skaffe bilder av den og etterhvert..Jeg og bilen kommer vel på noe treff fremover tenker jeg..

-+VW4+-sombrero

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 50mm foran og 35 bak, foran skurer det å maser en del, men det er pent å se på så... bak blei den alt for høy, men med diger kasse baki hjalp det en del + att den plutselig blei et par cm lavere en lørdags kveld.... merkelig syns jeg hører den deilige lyden av vinkelsliper enda... :) :) :) neida, bare kødda :D :D

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Passat_RS

Meget fin bil.... :) :) :) Er det V6 4motion????

Får du golf i v6??

Hetere den ikke v5 i golf??

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut et bilde av min oxo, blitt kone/familiebil det nå :( ikke mer anlegg.....

post-1999-13804851578966_thumb.jpg

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider