Gå til innhold

bremser vs felger? ?

Ranger emnet

ulfern

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Minimum 16".. Jeg har 332mm skiver og jeg har akkurat plass med calipper og 17" felger.Kommer ann på hvor mye calipperen din bygger.Regn ut fra ytterste kant av calipperen til senter hjulnav..La det være min 3-5mm klaring fra felgkant til calipper.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brembo 305 får du over compomotive 15"..

DVS rette varianten av MO.....

Mener å huske det var MO1572 ET20 eller 25

T.o.m BBS RS i 16" er vanskelig å få på (4x100), men du kan få på 16" RS fra Porsche 911 i 8 og 9-16, da må du jo alikevel ha adapter.....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DVS rette varianten av MO.....

Mener å huske det var MO1572 ET20 eller 25

T.o.m BBS RS i 16" er vanskelig å få på (4x100), men du kan få på 16" RS fra Porsche 911 i 8 og 9-16, da må du jo alikevel ha adapter.....

Glemte meg litt bort der :) Sant som du sier.

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nesten like. BS RS 001 i 7-15 har 30 bolter som holder sammen de tre delene, 16" RS som blir brukt på 911 har 34 bolter.

Porsche har 5x130 så du må da ha adapter. Ellers har jo einserfreak et sett med 928 felger billig til salgs. Disse har god klaring til calipper

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, trodde ikke slike adaptere var mulig å få tak i jeg, da blir det på en måte spacere og da vel!? jeg synes nå personlig rs felgene er finere en 928 felgene.. har ikke lyst på serlig større en 16" men vil ha en så bred kant som mulig da.. kanskje noen her har noen forslag..? :)

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de var fete ja! :D regner med man får dem i 16 og? eller blir det problemer med bremsene igjen? :)

Generelt kan en si at felger med kant og brembo bremser er vanskelig å få til å passe.

Her bilde av mine tykke Porsche adaptere (45/35mm)

Felgerogsnacks_007.jpg[/img]

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja.. slike har jeg sett etter mange steder faktisk.. der er boltsirkel 5 - 130 right?

får man disse i samme boltsirkel som nyere golfen!? for da blir det jo valgmulighetene større da.. :)

hva med de brock felgene da!? med skikkelig kant!? mulig jeg spør dumt altså.. men hadde jeg vist, hadde jeg ikke spurt.. ;)

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche felger får man bare i Porsche boltsirkel, 5x130

Skal du ha 5x112 felger må du ha to adaptere, først 4x100 til 5x100, og så 5x100 til 5x112. Minimim tykkelse pr adapter er 20mm så da er du oppe i 40mm. For å få ok offset på Golf II må da da ha et på rundt 65-70

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider