Gå til innhold

Noen som lakkerer rundt omkring Trondheim?

Ranger emnet

ole_andreas86

Anbefalte innlegg

hm..

I selsbakk har vi M-tech og Dahle Bil som lakkerer, står mye råe biler utefor der, resultatet taler for seg, meget pent ser dte ut til å bli! Holder til nederst i buenget, ved avkjørsel til romoslia!

Mr. Trøan & Co holder til ved johnsvannveien, ved johnsvattne! Dyktige karer som ikke er overpriset!! Fått mye gode tilbud der!

Elgseter Billakkering holder til ved siemensbygget på sluppen! Folk som har peiling!

Selsbakk Lakkverksted holder til på hallset, ved migosenteret! (byåsen) Verdt å høre om pris!

Noen jeg vet om hvertfall..:)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hm..

I selsbakk har vi M-tech og Dahle Bil som lakkerer, står mye råe biler utefor der, resultatet taler for seg, meget pent ser dte ut til å bli! Holder til nederst i buenget, ved avkjørsel til romoslia!

Mr. Trøan & Co holder til ved johnsvannveien, ved johnsvattne! Dyktige karer som ikke er overpriset!! Fått mye gode tilbud der!

Elgseter Billakkering holder til ved siemensbygget på sluppen! Folk som har peiling!

Selsbakk Lakkverksted holder til på hallset, ved migosenteret! (byåsen) Verdt å høre om pris!

Noen jeg vet om hvertfall..:)

Lykke til hvis du skal lakkere til selsbakk lakk i buhenget. Jeg og mange andre skal ikke dit igjen for å si det slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hvis du skal lakkere til selsbakk lakk i buhenget. Jeg og mange andre skal ikke dit igjen for å si det slikt...

Fortell? ikke bare sleng det ut uten begrunning da. Hva var dårlig?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle de jeg har snakket med, så har de fleste opplevde dårlig service og lakkering. Fyren har ikke noe i serviceyrket å gjøre. Har snakket med flere i ettertid som kan bekrefte. Noen har vel vært fornøyde, men slik er det vel når man lakkerer etter dagsformen...

Resten blir opp til de som vil spare en 500 lapp el. 2 å avgjøre. Synes ikke det blir verd det når man skal gå å irritere seg på dårlig lakkarbeid i ettertid. Jeg ville valgt noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider