Session^ Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg skriver prosjekt å lurer på om noen har peiling på hva som gjelder ang. Co2 utslipp på eu godkjenning? Om det er for omfattende til å skrives her så kan noen linke til en side? Takker for all hjelp. Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Det kommer ann på hvor gammel bilen er .... Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Eg aner ikkje hvilke verdier som gjelder på dei forskjellige årsmodellene. Men min 90 mod med cat skulle ha 0,2 eller noe slikt, og eg fekk måling på 0,03 uten cat, men med "dopa" bensin aneglsmili Er ikkje heilt sikker på verdiene, men det var en null meir bak komma i forhold til kravet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hmm hvis jeg ikke husker helt feil så kan du ha et utslipp på co2 på 3,5 % på en 90 model. Tror ikke co2 en er det største problemet ditt . Lambda verdien er det største problemet ditt den skal være 1,000 +/- 0,03 er verre å få til det uten cat :) Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Det var ingen anmerkinger på utslipp på EU kontrollen for noen uker siden. Lamdasonden sitter forran potta/katalysatoren og blir dermed ikkje påvirka av katta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 De fleste bilene har lambda sonde foran caten pga av den skal måle oksygen innholdet i den urensa avgassen fra motoren. Slik at den kan justere blandings forholdet . Lambda verdien er 2 feil akkurat som for høy co2 verdi..... C02 verdien din holder seg innenfor de lovlige verdiene pga lambda sonden . Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg