Audi80Sport Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Skal til å trekke kabler til stereoanlegge i a4'en min no (99mod), noken som har gode råd og tips før jeg går igang? Vil gjerne vite hvor jeg kan komme igjennom torpedoveggen, og kansje også en lur løsning for å få lagt phonokabel opp til cd-spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Skal til å trekke kabler til stereoanlegge i a4'en min no (99mod), noken som har gode råd og tips før jeg går igang? Vil gjerne vite hvor jeg kan komme igjennom torpedoveggen, og kansje også en lur løsning for å få lagt phonokabel opp til cd-spilleren? for å komme gjennom torpedovegg: oppunder koffertlokket (der fant hvertfall jeg ett hull som jeg kunne bruke, men om du åpner panseret, så kan det hende du kan se noen gummepropper, lag lite hull i de, og bruk de.), bak der. der kan du også legge phonokabelen! legg strømkabler i kanalene på den ene siden av bilen, og signal kabler på den andre siden. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80Sport Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Ja, forstod såpass som at der skulle være en gummipropp, tenkte bare jeg kunne høre om noen visste den best egnede løsningen. Hvor er gummiproppen og hvor finner jeg igjen ledningen på innsiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Har hørt det skal være mulig å få en strømkabel inn gjennom boksen hvor ECU'en ligger, den er på førersiden helt oppi torpedoveggen. Har ikke startet å trekke selv men dette er etter sigende beste stedet å gjøre det :) edit; vil da tro ledningen dukker opp rundt sikringsboksområdet under dashbordet. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80Sport Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Case closed. Trakk strømkabelen på høyre side. Fann et gjennomføring høyt oppe, helt til høyte i motorrommet, og fant igjen kabalen under hanskerommet. Gikk veldig greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ah greit å vite, er no litt nærmere batteriet også! Takk for info. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Jeg er Audi Symphoni stereo, finnes det noe muligheter for å koble på phono kabler på denne stereoen? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80Sport Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hakke peil.. men uansett bare å ta den ut å se på baksiden.. Men, noen som har bilder av hvordan en kan plassere to forsterke baki en A4? Er ingen handy man når det kommer til slikt.. Tenkte å feste forsterkerne på seteryggen? Har sann me skipose, dvs ikkje nedfellbart...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Men, noen som har bilder av hvordan en kan plassere to forsterke baki en A4? Er ingen handy man når det kommer til slikt.. Tenkte å feste forsterkerne på seteryggen? Har sann me skipose, dvs ikkje nedfellbart...:( Hva med å lage et nytt gulv i tre og montere forsterkerene der? Bare trekke med stoff fra Torshov f.eks. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Hakke peil.. men uansett bare å ta den ut å se på baksiden.. Er nok ikke "bare" å ta ut den stereoen, må på audi for å gjøre det.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80Sport Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har vurdert å lage nytt gulv ja, men siden jeg kjører mye ski, og bruker skiposen en del, er det nesten ikke til å unngå at det vil komme fukt på forsterkerene vis jeg har dem i gulvet, vurderer derfor å feste dem å seteryggen på et vis.. Primera: Kan være at du får svar på det med en kjapp tlf til møller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Vet ikke hvordan det er i sedan om du ahr det men i min avant er det en del plass i "rommene" over hjulbuene. Har sett noen bilder en eller annen gang med noen som hadde lagt ting og tang inn der. Funderer litt på dette selv, regner forsåvidt med at jeg går for å bygge et nytt gulv da jeg sikkert ender opp med en del ting og masse kabelkaos, mye enklere å få det pent om jeg bygger nytt gulv. Men mye mas.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg