Gå til innhold

Orginal instrument spørsmål.

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg et hus med orginal instrumenter som skal sitte det noen corradoer har kasettholder.

Instrumenter.jpg

Lurer på hvordan dette er å koble til. Kan legge ut et bilde når jeg kommer hjem fra jobb av baksiden.

Regner med det bare er noen ledninger som trengs? Noen som vet?

Møller mente jeg muligens måtte ha et ledningsnett, men de trengte et delenummer på det nettet jeg allerede hadde.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg et hus med orginal instrumenter som skal sitte det noen corradoer har kasettholder.

Instrumenter.jpg

hvor kjøpte du det a lyst på sånn jeg og

En kamerat som selger et for 800,- Hadde noen som var interessert på PM, men har ikke hørt noe. Bare å sende adressa di på PM så kan jeg få han til å sende det til deg.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat som selger et for 800,- Hadde noen som var interessert på PM, men har ikke hørt noe. Bare å sende adressa di på PM så kan jeg få han til å sende det til deg.

det var meg det :) Jeg tror jeg får si nei takk, finansene tillater det ikke akkurat nå.

du trenger kun en feed fra oljetrykkmåleren som sitter <sett inn svar her> ;) Det er billigere å fikse slikt selv, enn å kjøpe vag. som alltid.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal gå for orginal, prøve å rydde opp i alt det ledningsrotet der også.

Der hvor du setter inn ledningene bak er laget så det kun passer med orginal "støpsel" også. Lys og alt går inn på et sted.

olje og eller bare og plugge inn lissom?

vw corrado jet

nissan primera 2.0 (solgt)

golf ll 1.6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg kan bare finne flere smarte måter jeg kunne bruke 2000kr på.

Enig i det der, men om det er en smal sak som du sier å lage noe eget så kan det hende jeg like gjerne gjør det, må bare sette meg ned å kikke litt på det greiene. Blir det ikke vanskelig når alt går inn på en inngang da?

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det nok ikke bare og plugge inn for meg tenker jeg.hvilkne corrador er det som har dette org fra fabrik egentlig?

Ikke for min del heller tror jeg. En del 2.0l og Vr6 mener jeg at har det.

Her er det bilde av baksiden, vet ikke om det kan lages noe selv her jeg.

IMG_1933.jpg

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instrumenter.jpg

hvor kjøpte du det a lyst på sånn jeg og

Ikke for å ødelegge noe handel eller noe her, men det bildet der er hvertfall fra ebay (den lille saken nede i hjørnet), og vet man finnner slike på ebay.de og .com

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge noe handel eller noe her, men det bildet der er hvertfall fra ebay (den lille saken nede i hjørnet), og vet man finnner slike på ebay.de og .com

Stemmer det, bildet er fra auksjonen jeg vant. Er ikke jeg som skal selge min, men en kamerat som har en del deler liggende.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider