Gå til innhold

bass!!!!!!

Ranger emnet

jannis-

Anbefalte innlegg

Liker veldig godt Ground Zero. Har selv 2 x 12" av serien Nuclear. Og de spiller ganske så god bass for å si det sånn. De skulle visst få Wild Beast til å blekne i forhold. Men det skal ikke jeg uttale meg om før jeg har hørt WB. Men om du har råd vill jeg anbefale deg å gå for Ground Zero. Lover deg at du ikke blir skuffet. Men du bør ha portet kasse på 40 liter på hvert element. Og en feitt 4" aeroport på hvert av elementene. Da spiller du fletta av det meste i samme prisklasse. :)

MVH Alucard

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liker veldig godt Ground Zero. Har selv 2 x 12" av serien Nuclear. Og de spiller ganske så god bass for å si det sånn. De skulle visst få Wild Beast til å blekne i forhold. Men det skal ikke jeg uttale meg om før jeg har hørt WB. Men om du har råd vill jeg anbefale deg å gå for Ground Zero. Lover deg at du ikke blir skuffet. Men du bør ha portet kasse på 40 liter på hvert element. Og en feitt 4" aeroport på hvert av elementene. Da spiller du fletta av det meste i samme prisklasse. :)

MVH Alucard

hmmm... takker for rådet, men når jeg har bestemt meg, så er det ingen som får meg til å skifte mening... hehe:)

blir wb.

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg fikk deg fra RF til Cadence;)

desverre tommen, d klart æ sjøl... når man høre på rockford så leg at du itj syns d dug lengere, så har man lyst på nytt....:) :hello:

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre tommen, d klart æ sjøl... når man høre på rockford så leg at du itj syns d dug lengere, så har man lyst på nytt....:) :hello:
Same shit..du sa iallefall du va Rockford fan å ikke skulle ha noe annet:) Råda deg iallefall til å se litt mer på Cadence eller Focal..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid ett valg å ta, men nytter jo ikke sammenligne billigserien fra en produsent med ett dyrere element hos en annen produsent.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider