Alucard Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Liker veldig godt Ground Zero. Har selv 2 x 12" av serien Nuclear. Og de spiller ganske så god bass for å si det sånn. De skulle visst få Wild Beast til å blekne i forhold. Men det skal ikke jeg uttale meg om før jeg har hørt WB. Men om du har råd vill jeg anbefale deg å gå for Ground Zero. Lover deg at du ikke blir skuffet. Men du bør ha portet kasse på 40 liter på hvert element. Og en feitt 4" aeroport på hvert av elementene. Da spiller du fletta av det meste i samme prisklasse. :) MVH Alucard Siter 2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro Prosjekt: 1983 Opel Senator-A X-biler 1985 Audi 80CC 1.8 1995 Audi A4 B5 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Liker veldig godt Ground Zero. Har selv 2 x 12" av serien Nuclear. Og de spiller ganske så god bass for å si det sånn. De skulle visst få Wild Beast til å blekne i forhold. Men det skal ikke jeg uttale meg om før jeg har hørt WB. Men om du har råd vill jeg anbefale deg å gå for Ground Zero. Lover deg at du ikke blir skuffet. Men du bør ha portet kasse på 40 liter på hvert element. Og en feitt 4" aeroport på hvert av elementene. Da spiller du fletta av det meste i samme prisklasse. :) MVH Alucard hmmm... takker for rådet, men når jeg har bestemt meg, så er det ingen som får meg til å skifte mening... hehe:) blir wb. Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 hmmm... takker for rådet, men når jeg har bestemt meg, så er det ingen som får meg til å skifte mening... hehe:)blir wb. Jo, jeg fikk deg fra RF til Cadence;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Jo, jeg fikk deg fra RF til Cadence;) desverre tommen, d klart æ sjøl... når man høre på rockford så leg at du itj syns d dug lengere, så har man lyst på nytt....:) :hello: Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 desverre tommen, d klart æ sjøl... når man høre på rockford så leg at du itj syns d dug lengere, så har man lyst på nytt....:) :hello: Same shit..du sa iallefall du va Rockford fan å ikke skulle ha noe annet:) Råda deg iallefall til å se litt mer på Cadence eller Focal.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 desverre tommen, d klart æ sjøl... når man høre på rockford så leg at du itj syns d dug lengere, så har man lyst på nytt....:) :hello: Alltid ett valg å ta, men nytter jo ikke sammenligne billigserien fra en produsent med ett dyrere element hos en annen produsent. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg