springbrett Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Hvor mye må jeg ut med for en svart rx-8 240hk'en seff.. Med svart og rødt skinn, + alt utstyr?.. Vist alt går etter planen skal jeg ha tjent ca. 700 000 til neste år på denne tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Mazda.noMazda RX-8 High Power, soltak 240 6 man. Kr. 560.000 Tillegg for DVD navigasjonsutstyr kr. 20.000 Hva Mazda driver med på den hjemme siden sin vet jeg ikke, men high power utgaven har 250hk. Og ikke 240 eller 231 som det står på http://www.mazda.no. (det heter heller ikke LeMans 34timer som de har skrevet :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by boXer Hva Mazda driver med på den hjemme siden sin vet jeg ikke, men high power utgaven har 250hk. Og ikke 240 eller 231 som det står på http://www.mazda.no. (det heter heller ikke LeMans 34timer som de har skrevet :D) ahahaha *skrive mail* Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Vi takker så mye for din interesse og tilbakemelding! Skjemaet ditt er sendt som e-mail til Mazda Norge. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Vil RX8 bli like stor suksess som RX7 når den ikke har turbo? Hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Har på følelsen at den kommer til å bli en suksess i Norge. Rx7en, når den kom kostet vel den ca 1 mill.. (Har jeg hørt).. Jeg skal i allefall ha meg en til neste sommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 fra 1984 polo til 2004 mod Rx8 er det litt av et sprang gratulerer.. ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Mener å ha lest at RX8 Turbo er på g Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Dette har jeg skrevet her før ;) RX-8-priser: Mazda RX-8 produseres i 2 versjoner, og begge blir tilgjengelig for Norge. RX-8 Std. Power (192 hk., 5-trinns man. gearkasse). RX-8 High Power (240 hk., 6- trinns man. gearkasse). Standardutstyr omfatter bl.a: * ABS - Blokkeringsfrie bremser * TCS - Antispinn * DSC - Dynamisk stabilitetskontroll * EBD - Elektronisk fordeling av bremsekrefter * 6 kollisjonsputer * Skinnseter * Automatisk klimakontroll * BOSE Audioanlegg m/CD-skifter * 18" aluminiumsfelger Soltak blir tilgjengelig som ekstrautstyr. Veiledende priser : RX-8 Std. Power Kr. 460.000.- 192 hk? RX-8 High Power Kr. 550.000.- 240 hk? (Tilegg: Soltak begge versjoner Kr. 10.000.- Metallic lakk Kr. 5.000.-) Kilde: Mazda. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by Kid-A Mener å ha lest at RX8 Turbo er på g Er rykter om at MAZDASPEED driver å utvikler dette. Sikkert andre firma'er uavhengig av Mazda som gjør det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Om Mazda sjøl kommer med en RX8 Turbo om et par år vil de selvfølgelig ikke fortelle det offentlig nå! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 det kommer sikkert til å bli solgt noen av den fordi den er så sær...med tanke på dørene. men det er en forholdsvis dyr bil så det kommer nok ikke til å kry av den..hehe jeg skal ihvertfall teste den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg