gnmfr Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Da blir det 2x 12 Alpine type R til lørdagen tror jeg. Bare hørt positivt om disse noen som har noe negativt og si hehe..:D Mvh Kristoffer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 You go, girl! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin H Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Jeg har et sånt element liggende og jeg ble ikke fornøyd med lyden. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Fordi? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin H Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Fikk ikke nokk trykk egentlig, men kan være kassen, fikk ikke skrudd opp før det kom vregningslyder. Har uansett en vanskelig bil å få trykk i (bmw e28) hører såvidt Cadence beastet jeg har i bagasjerommet nå.:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hva slags forsterker var koblet til da? :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 KAn bare si KONGE ELEMENTER ASSA!hehe! ER FORELSKET I ANLEGGET MITT:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Vet om flere som ikke har blitt fornøyd med disse subbene.. Og da har de bygget kasse etter specs fra alpine. Går nok mye i smak og behag. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Er det ikke disse det anbefales små lukka kasser på ?? Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Martin H skrev: Fikk ikke nokk trykk egentlig, men kan være kassen, fikk ikke skrudd opp før det kom vregningslyder. Har uansett en vanskelig bil å få trykk i (bmw e28) hører såvidt Cadence beastet jeg har i bagasjerommet nå.:P Kan jo være for liten forsterker da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Jeg har 2 stk. og kunne ikke vært mer fornøyd =) Forsterkeri er jo viktig da! Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har Type-R 12", riktignok den forrige modell, men jeg er kjempefornøyd med den! :) Spiller stramt og fint, og dypt og deilig når den skal det! ;) Alpine M500 blokk til å drive den med. Står i en ca 40l lukket kasse.. Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin H Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Typhon skrev: Hva slags forsterker var koblet til da? :) Mvh Tony En brokoblet Dynabel BF1702 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Faen var ute og skulle kjøpe i dag også viste det seg at di bare hadde den versjonen med 2x2ohm mens jeg skulle ha den 4x4:( furte furte hehe..Så må vente en uke før di får den inn hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 gnmfr skrev: Faen var ute og skulle kjøpe i dag også viste det seg at di bare hadde den versjonen med 2x2ohm mens jeg skulle ha den 4x4:(furte furte hehe..Så må vente en uke før di får den inn hehe:D 4x4 ? :cocain: Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg