Kebab gud Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Fant denne teaseren angående den kommende Koenigseggen.. den skal bli lansert på geneva og skal ha alle modifikasjonene bård eker osv har gjort (inkludert gutta ved NTNU) om alt dette er 100% ekte er vansklig å si .. men de gutta som laga GIFen er jo kompiser med egget selv :P Altså .. ny takline, nyfrontlykter, større fanger bak, mer avrundet hekk.. og de eneste felgene jeg synes har passet en koenigsegg.. håper bare alt som er gjort med motoren er bra.. og håper (personlig) at de har tatt kontakt med .. tja la oss si .. toyota og fått klØØØØØØTJHE som holder og en 8trinns girkasse (ja .. toyota har det) hvor sansynlig det er er ... vel det sjer nok aldri .. men man kan håpe :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Den ser bygget ut spesielt med tanke på det amerikanske markedet, hvis du ser sidelyset på bakfangeren... USDM spec.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 har sansen for den der, tid er geneva messa? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Gleder meg virkelig til å se den der. Bra de har gjort noe med felgene, de ble veldig fine. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 den blir vist i geneva ja .. og den er ikke laget for usa .. men den er lovlig i usa .. så da hard en alt den trenger .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 ser jo lovende ut det der:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Bremseskivene bak står vel feil vei.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Bremseskivene bak står vel feil vei.. haha... owned! =P :cocain: Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Da har bildene av den helt nye Koenigsegg CCX kommet... Koenigsegg CCX Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 samme vei på bremseskivene..=) rå bil. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Fronten CCR vs CCX (blå ringene = forandringer) Ræva CCR vs CCX (blå ringene = forandringer) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Kan vel ikke si annet enn at jeg liker den. Spesielt sidefangerne "filled up a gap" i mine øyne. :) Forøvrig sier jeg meg enig med kebab, felgene er meget passende. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137193 Spennende .. ikke en plass nevner de at det er en GOD del normenn som har jobbet med å gjøre den penere og raskere .. og Veyron har IKKE tatt fra CCR tittlen .. verdens raskeste serieprodusert bil er ogforblir CCR frem til CCX tar den.. (1: VW har ingen bevis på at den klarer det 2: de har ingen planer om å bevise det) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137193 Spennende .. ikke en plass nevner de at det er en GOD del normenn som har jobbet med å gjøre den penere og raskere .. og Veyron har IKKE tatt fra CCR tittlen .. verdens raskeste serieprodusert bil er ogforblir CCR frem til CCX tar den.. (1: VW har ingen bevis på at den klarer det 2: de har ingen planer om å bevise det) Ikke nok med det, norske Bård Eker (Hydrolift) eier 45% av selskapet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 søkte litt på VG... de har aldri tatt opp det heller :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg