Gå til innhold

Har litt problemer med 94mod BMW 525TDS..

Ranger emnet

tmeland

Anbefalte innlegg

Ja som sagt, så har vi litt problemer med en 94mod 525tds..

Den virker veldig slapp, nett som om den ikke får ytet alle hestene den skal yte.

Er liksom ikke det skikkelige draget i den som det skal være.

Har hatt ut intercooler og renset denne skikkelig da den var full i drit, kom seg litt etter dette men går fortsatt ikke optimalt.

Virker litt som om det har med turboen eller noe rundt der og gjøre, er ikke sikker på om den går for fullt.

Har skaffet turbomåler til den nå og skal sjekke ut hvor høyt trykket er..

Er det noen her som vet hva turbotrykket til denne motoren ligger på til vanlig`?

Vet at dieselpumpa ikke har vært helt skikkelig og at den har blitt bytta tror jeg, kan feilen ligge her?

Noen her som har hatt samme feilen?

Er dette en standarfeil ved disse bilene?

Kan det være noe som må justerest?

Noe som er ødelagt?

Takker så meget om det er noen som kan hjelpe meg, da dette egentlig er litt frustrerende..

Mvh Tor Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde dette problemet for noen dager sia ..det var en slange som lekket ..den var dårlig.. denne slangen går fra innsuget og ut på venstre innerskjerm ..der sitter det en giver .. det kan være slangen eller giveren... dieselpumpa tviler jeg på at det er i din bil ... jeg har skifta min ...er din automat... ??? er den det så vil girkassa gå i nødprogram hvis det er tull med pumpa .. dette ser du ved at displayet for gira blir borte...dvs det står ingenting der ... finner du ikke problemet ... ta en dis test..der vil det vise seg

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider