Robin Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Tjenare! Har precis flyttat från Östersund till Oslo och jobbar på Peugot. Söker en garageplats för mitt nya projekt, Caprice -67 2d-ht. Har tidigare haft en Camaro -75 med insprutad 350". Jag är alltså på jakt efter ett "mek-garage" där jag kan bygga på bilen. Alla tips är välkomna. Skicka PM eller mejla, Mvh Robin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Velkommen til Norge ihvertfall! (selv om jeg selv sitter i Damnark om dagen dah..) ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 vet at det er et anlegg oppe på ljungsåsen, i nærheten av sandvika senteret. gammelt fosrsvarsanlegg, med separate "løp" på ca 3,5 * 12 meter, til ca 1500 i måneden. kan fint gå sammen to og to og skru, eller enda bedre, fire, og slå ned en vegg. skrudde der selv ett år, men sluttet pga bytte av by. ikke det perfekte skrustedet, men et sted hvor man gjerne kan få leiet uten å ha all verden av kontaktnett, noe man nødvendigvis ikke har hvis man er ny i landet. det er selvaag eiendom som har anlegget. kontaktperson er Hege, på telefon 23 13 73 31 lykke til med letingen, Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 vet at det er et anlegg oppe på ljungsåsen, i nærheten av sandvika senteret.gammelt fosrsvarsanlegg, med separate "løp" på ca 3,5 * 12 meter, til ca 1500 i måneden. kan fint gå sammen to og to og skru, eller enda bedre, fire, og slå ned en vegg. skrudde der selv ett år, men sluttet pga bytte av by. ikke det perfekte skrustedet, men et sted hvor man gjerne kan få leiet uten å ha all verden av kontaktnett, noe man nødvendigvis ikke har hvis man er ny i landet. det er selvaag eiendom som har anlegget. kontaktperson er Hege, på telefon 23 13 73 31 lykke til med letingen, Camarogeddon dette lokalet virker veldi intressant for meg ihvertfall.. har du noe mer info om det? siden du har selv stått og skrudd der. er det noen som kan tenke seg å være med på å leie dette stedet? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 angående anlegget der oppe.. leide selv enkelt løp, var noe trangt, men det fungerte. skrudde understellet i en '86 camaro til småbiter, byttet biter og satt sammen blant annet. men det er nok fordelaktig å prøve å slå sammen noen løp. det er også noen arealer i anlegget som har andre grunnplan, men når det gjelder det, så må du ringe. jeg aner ikke hva som er tilgjengelig nå selv. aber nummer to er at anlegget i utgangspunktet er utleid kun med lys i taket, de fleste av stedene. mao, ikke stikkontakter og oppvarming. noen løp har allikevel slikt, og alt er ikke akkurat likt... adkomst er grei, det blir måkt vintertid. anlegget er forholdsvis stort, tror det er bortimot 60 - 70 løp, stengt med mildest talt solide treporter. fungerte fint for meg, men det finnes mere idelle mekkelokaler, men slikt er ikke akkurat plagsomt lett å finne i oslo. hvis du drar opp dit (mener adressen er ljungsåsveien 2) så kan det hende at du støter på de som har leid hjørnelokalet i det grønne bygget. der veit jeg det er forholdsvis stort, pluss strøm, men aner ikke om de har noen ledige plasser eller ikke. man kan spørre dem også. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Tack för svaren! Jag skriver när jag flyttat in :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Dette hørtes veldig interesangt ut for meg og en kompis! må ringe hun Hege imorra og høre Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg