Gå til innhold

Beste 10" eller 12" til 1500..

Ranger emnet

Kristian_Z3

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenker ikke på kassene for de bruker ikke jeg heller.

har selv en rx-7 fd og skreddersydd kasse til den...er en tråd lengre nede med bilde av bilen og anlegg.... finner vel ikke bilen med mindre plass en rx7fd vel

Jo, Bmw Z3.. Men 2*12 er ikke aktuelt for min del..

Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Spytt i 500,- mer og du har 2x12" VIBE SPACE subber i kasse. Disse spiller ned i 18Hz. Har selv hadd disse, og var kjempe fornøyd med dem. Spiller kjellerdypt!! Er en kamerat som selger disse..

Som sakt, har ikke plass til 2*12 i bilen..

Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fler?

Hiver meg på Perrys forslag på 3004spl til Pioneer

Om du har mulighet til å gå noen hundrelapper opp i pris så er jo Infinity Kappa Perfect 10.1 til 1700 kr noe å kikke på, spiller fra 18Hz og oppover i 16-17 liters lukket kasse. Så burde jo passe deg ypperlig som har dårlig med plass...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ground Zero GZHW 25X ser i hvertfall rå ut. Liker sånne "no bullshit" basser uten masse fancy plastdill... Resonansfrekvens på den er 25Hz.

Hallo.... maks 1500kr var saken her....

Som sagt tidl. Pioneer TS-W3004spl er en god og billig 12" som gir mye trøkk for penga og relativt god sq til ett spl element å være :P

Zetec nevnte Infiniti Kappa Perfect her oppe også.. det vil jeg mene også er ett veldig spennende element... aldri prøvd det selv men har lyttet på det og det er jaggu meg fin lyd i det :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider