Gå til innhold

Beste 10" eller 12" til 1500..

Ranger emnet

Kristian_Z3

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå blir jeg bare mer og mer usikker her.. trodde jeg hadde kommet frem til 3 kandidater, men nå kommer det jo bare fler og fler..

hehe, var ikke meningnen å forvirre:) Av de tre du hadde ramset opp så syns jeg hvertfall Hertz ser mest interesant ut utifra de data jeg har kommet over, men ikke ta mitt svar så seriøst, for jeg har ikke hørt alle kandidatene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg bare mer og mer usikker her.. trodde jeg hadde kommet frem til 3 kandidater, men nå kommer det jo bare fler og fler..

hehe, er ikke enkelt nei..

Slenger med ett bilde av Infinity Kappa Perfect 10.1 og kassen den skal oppi. (Elementet ligger bare oppå kassen, magneten skal egentlig nedi, bare sånn at du er klar over det) Så ser du også bakenden på elementet, samtidig som du ser hvor "stor" kassen skal være..

DSC00131.jpg

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem selger dette infinity elementet billigst, link? Lurte også på om min Soundmagus x1500 vill klare og drive den pioneer suben? Og hvordan kasse skal den sitte i?

Den forsterkeren din vil nok klare å drive den ja, hvor stor kasse du skal ha kommer nok litt an på åssen kasse du bygger, dvs lukket eller bassrefleks, dvs ca 30 liter eller ca 40 liter..

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og infinity elemtente selger hvor? Hvordan er infinityen opp mot pioneeren?

Først og fremst så snakker vi om å sammenligne en 10" mot et 12", og for det andre er det vel egentlig to helt forskjellige elementer, hvor det ene er bygget for å spille pent, mens det andre er bygget for å spille høyt.

Men de fletter vel litt tenker jeg, dvs at 10" spiller ganske så høyt, og 12" spiller ganske så fint.

Den ene skal ha liten kasse, mens den andre skal ha moderat stor kasse. Så alt i alt er det jo ett spørsmål om hva du vil ha. 12" koster det samme som 10" (noen plasser er den vel også billigere enn 10")

Men skal du ha fin bass med grei trøkk så velger du Kappa Perfect 10.1 og skal du ha grei bass med mye trøkk så velger du 3004spl'en :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Ice i går og hørte på Ground Zero GZHW 30X på en splitter ny

4 kanaler fra Audison (kommer ikke før om 1 måne eller mer ?)

og med ett Focal 165v2s og fytti grisen så det spilte !!!

Rent og stramt, hørte fingrene på Gipson gitaren til Angus young !

Thunderstruk har aldrig vert bedre å høre på enn da !!!!!!

Eg skryter Ground Zero GZHW 30X til himmelen ! ilag med den splitter nye

Audison 4 kanaleren fy faen så bra !

til litt over 2000kr så var den Jævla bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en høyttalerreparatør jeg kjenner som skal selge en RF 3112 sub for ca 2000,-, hvis noen er intereserte. det er litt over budsjettet til denne tråden kanskje da, mem.

spolen blir byttet på den, men parameterene skal endres minimalt så vidt jeg har blitt opplyst, og den vil selfølgelig tåle minst like mye juling som originalt.

send meg en PM om noen er intereserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider