Gå til innhold

Audio tech? Noen som kjenner merket?

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig en Toyota Celica 2.0gti, og under verkstedsjekken la mekanikeren merke til noen skruer under bilen på passasjersiden foran som han mente ikke kunne være originale. Svaret var at det under pasasjersetet foran var montert en Audio Tech effektforsterker (2kanals 2x200w max) med betegnelsen CDPA eller noe.

Denne skal uansett selges da den er for liten, men er det noen som har erfaring med dette forsterkermerket? Evt nypriser og sånn? Fant selv ikke så mye når jeg søkte.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn bare den er på 2 x 140w.

Det står at det er en klasse A forsterker, men en biltema forsterker spilte MYE bedre enn Audio Tech`èn.

Har ikke peiling på nypris eller noe sånt, men vil tippe den koster rundt 2-3000kr ny

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

Har en sånn bare den er på 2 x 140w.

Det står at det er en klasse A forsterker, men en biltema forsterker spilte MYE bedre enn Audio Tech`èn.

Har ikke peiling på nypris eller noe sånt, men vil tippe den koster rundt 2-3000kr ny

haha hvis biltema er bedre så sir jo det litt? verdi 50,- :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

haha hvis biltema er bedre så sir jo det litt? verdi 50,- :)

Faktisk så vant biltema sin forsterker noen par tester. var visst årets kupp.. tro det eller ei:)

jeg gikk utifra nypris. Brukt så ligger den vel fra 300-1000kr. kommer ann på tilstanden da seff

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

HVA????? Hvilken test? Dette må jeg se...

Testet sammen med HiTay og resten av de store verdenskjente merkene, tenker jeg....

Beste kjøp!

i følge test i bladet *Auto Sound*( Finland)

nr 3/ 23001

Sto i biltema katalogen:D

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

Fint at de refererer til hvilke som var med i den testen... NOT!

jaja.har testet forsterkeren og den spilte ikke så gale( til å være en 4 kanals forsterker til 1400kr);)

Var sikkert bare billlig merker med i den testen..ikke vet jeg

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celikar

Det her sklir litt ut. Lurte på om noen visste noe særlig om merket. Finner fint lite om det på internett.

Sikkert et billig merke siden ingen kjenner til merke.

Har en sånn forsterker hjemme og Biltema sin forsterker spiller ræven av den. Thats all i know

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider