Ole-H Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Når jeg tok klasse C på FKV Sessvollmoen satt kjøre læreren min alltid i telefonen ;) Eneste gangen han ikke satt i telefonen og ikke hadde bena i frontruta var når vi var inne på leieren og det gikk noen "høye" folk mot oss... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hegreberg, ja... Mr. Hegreberg er godt kjent tulling blandt snuten i Tønsberg. Han stopper alt av spesielle biler, som om de er kriminelle. Har blitt stoppa av ham flere ganger selv, pga "Misstenkelig type bil" som han kallte det.. Så da får jeg ta en tur til Tønsberg i sommer da, bare sånn for å lodde stemningen liksom :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Når jeg tok klasse C på FKV Sessvollmoen satt kjøre læreren min alltid i telefonen ;) Eneste gangen han ikke satt i telefonen og ikke hadde bena i frontruta var når vi var inne på leieren og det gikk noen "høye" folk mot oss... Hørtes glup ut...Beina ut av vinduet eller på dashboard osv. Da blir man fin ved en bråstopp... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Så da får jeg ta en tur til Tønsberg i sommer da, bare sånn for å lodde stemningen liksom :D Gjør det! Hegreberg er fra vestover et sted, så han skiller seg litt ut. (Hegreberg er egentlig et navn fra Jæren) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det er han til høyre her... Stoppet meg senest 14 dager siden, da jeg manglet ene kjørelyset (gåen xenon) Han var faktisk grei å lot meg kjøre videre uten bot! Jeg forklarte at ny pære var på vei osv. På sommeren er han sykkel-politi med bart og Oakleys ;) Har tidligere gitt meg bot for manglende bilbelte også. Han er ikke godt likt sånn ellers nei...... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ja hadde vært morsomt om han fant noe han kunne ta meg på som ikke var EU godkjent, vi har jo ikke slik kontroll vi :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hehehe. Betaler dere ikke veiavgifta til Store norske og kjører på anleggsskilt? :P btw. Ontopic. Etter loven så er han sjåføren og derfor skal ha ha bot. punktum. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ja hadde vært morsomt om han fant noe han kunne ta meg på som ikke var EU godkjent, vi har jo ikke slik kontroll vi :D Du er velkommen ned hit! Så kan vi møtes over en kald en på brygga :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg