Gå til innhold

Senkesett

Ranger emnet

flendis

Anbefalte innlegg

kjenner ikke til dette settet, men det er jo et relativt billig sett. er nok klart billigst fra utlandet. kjører med kw/gule koni selv på min og dette kan anbefales!NBS selger KW. blir vertfall lavt nok! nå er jo de fleste setta kun TUv godkjente innefor et gitt område da..

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slå til på nytt senkesett til einsern, men det store spm blir, skal jeg bestille fra Norge eller i utlandet?

http://www.eyecandyracing.no/Justerbartunderstell_VW_Golf1.htm

Hvordan er disse? Kan det senkes mye med disse?

Håper at dere kan komme med litt innspill og hjelpe meg med hva jeg skal velge :)

Jeg har Supersport på golfen. Greit nok å kjøre med og det senker nok til en bil som skal brukes til daglig. Men dersom du har planer om å senke helt ned i grusen eller kjøre på bane (eller bare liker å kjøre hardt på veien) ville jeg nok valgt noe litt bedre.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Supersport på golfen. Greit nok å kjøre med og det senker nok til en bil som skal brukes til daglig. Men dersom du har planer om å senke helt ned i grusen eller kjøre på bane (eller bare liker å kjøre hardt på veien) ville jeg nok valgt noe litt bedre.

Har sett det på golfen din ja! Smud :)

Hvor bestilte du settet fra?

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bør man senke når man skal kjøre med 175/50-13" ?

Skjermkanten må jo ikke være for mange mm over dekket heller ;)

Veit ikke hvor langt ned man må, men må nok lengre ned enn Supersporten henger med. Man kan få bilen jævli lav med Supersport, men har man skrudd helt ned blir det så beinhardt at det er håpløst å kjøre med. Men kjører man 195/45-15 fungerer det helt fint.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke hvor langt ned man må, men må nok lengre ned enn Supersporten henger med. Man kan få bilen jævli lav med Supersport, men har man skrudd helt ned blir det så beinhardt at det er håpløst å kjøre med. Men kjører man 195/45-15 fungerer det helt fint.

Supersport senker vel 95mm på max så vidt jeg veit.

Får man tak i noe som senker mer enn det da?

Søkte litt rundt men fant ikke noen.....

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bør man senke når man skal kjøre med 175/50-13" ?

Skjermkanten må jo ikke være for mange mm over dekket heller ;)

IM000355.JPG

med 175/50-13 formel k greier, hadde vel noen cm igjen å gå på fremme, og 5 cm å gå på bak.

når settene er oppgitt 30-95mm så er det der tuv gjelder, men i praksis går de lavere. HR sine sett går lavere ned i kjelleren --> 120mm

gjennomgående for disse settene er at det er for slappe fjærer, og for trege dempere, derfor blir det stumpete, eller segen på ræven.

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IM000355.JPG

med 175/50-13 formel k greier, hadde vel noen cm igjen å gå på fremme, og 5 cm å gå på bak.

når settene er oppgitt 30-95mm så er det der tuv gjelder, men i praksis går de lavere. HR sine sett går lavere ned i kjelleren --> 120mm

gjennomgående for disse settene er at det er for slappe fjærer, og for trege dempere, derfor blir det stumpete, eller segen på ræven.

Åssen dekk/felg er det på den 2'ern?

Jeg får kanskje gå for "normale" dekk til 13" felg siden det blir et problem å få den lav nok.

Senker man for mye så får man jo problemer med den ene drivakselen også ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen dekk/felg er det på den 2'ern?

Jeg får kanskje gå for "normale" dekk til 13" felg siden det blir et problem å få den lav nok.

Senker man for mye så får man jo problemer med den ene drivakselen også ;)

det er 8*13 et0 med 175/50-13 fremme og 195/45 på 9*13 et -25 bak.

ligger flere bilder under http://www.home.no/turbopolo/Golf_2

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider