flendis Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Må slå til på nytt senkesett til einsern, men det store spm blir, skal jeg bestille fra Norge eller i utlandet? http://www.eyecandyracing.no/Justerbartunderstell_VW_Golf1.htm Hvordan er disse? Kan det senkes mye med disse? Håper at dere kan komme med litt innspill og hjelpe meg med hva jeg skal velge :) Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 kjenner ikke til dette settet, men det er jo et relativt billig sett. er nok klart billigst fra utlandet. kjører med kw/gule koni selv på min og dette kan anbefales!NBS selger KW. blir vertfall lavt nok! nå er jo de fleste setta kun TUv godkjente innefor et gitt område da.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Må slå til på nytt senkesett til einsern, men det store spm blir, skal jeg bestille fra Norge eller i utlandet? http://www.eyecandyracing.no/Justerbartunderstell_VW_Golf1.htm Hvordan er disse? Kan det senkes mye med disse? Håper at dere kan komme med litt innspill og hjelpe meg med hva jeg skal velge :) Jeg har Supersport på golfen. Greit nok å kjøre med og det senker nok til en bil som skal brukes til daglig. Men dersom du har planer om å senke helt ned i grusen eller kjøre på bane (eller bare liker å kjøre hardt på veien) ville jeg nok valgt noe litt bedre. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Jeg har Supersport på golfen. Greit nok å kjøre med og det senker nok til en bil som skal brukes til daglig. Men dersom du har planer om å senke helt ned i grusen eller kjøre på bane (eller bare liker å kjøre hardt på veien) ville jeg nok valgt noe litt bedre. Har sett det på golfen din ja! Smud :) Hvor bestilte du settet fra? Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har sett det på golfen din ja! Smud :) Hvor bestilte du settet fra? Kjøpte det da det var gruppebestilling i VACN. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hvor mye bør man senke når man skal kjøre med 175/50-13" ? Skjermkanten må jo ikke være for mange mm over dekket heller ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hvor mye bør man senke når man skal kjøre med 175/50-13" ?Skjermkanten må jo ikke være for mange mm over dekket heller ;) Veit ikke hvor langt ned man må, men må nok lengre ned enn Supersporten henger med. Man kan få bilen jævli lav med Supersport, men har man skrudd helt ned blir det så beinhardt at det er håpløst å kjøre med. Men kjører man 195/45-15 fungerer det helt fint. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Veit ikke hvor langt ned man må, men må nok lengre ned enn Supersporten henger med. Man kan få bilen jævli lav med Supersport, men har man skrudd helt ned blir det så beinhardt at det er håpløst å kjøre med. Men kjører man 195/45-15 fungerer det helt fint. Supersport senker vel 95mm på max så vidt jeg veit. Får man tak i noe som senker mer enn det da? Søkte litt rundt men fant ikke noen..... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hvor mye bør man senke når man skal kjøre med 175/50-13" ?Skjermkanten må jo ikke være for mange mm over dekket heller ;) med 175/50-13 formel k greier, hadde vel noen cm igjen å gå på fremme, og 5 cm å gå på bak. når settene er oppgitt 30-95mm så er det der tuv gjelder, men i praksis går de lavere. HR sine sett går lavere ned i kjelleren --> 120mm gjennomgående for disse settene er at det er for slappe fjærer, og for trege dempere, derfor blir det stumpete, eller segen på ræven. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 med 175/50-13 formel k greier, hadde vel noen cm igjen å gå på fremme, og 5 cm å gå på bak. når settene er oppgitt 30-95mm så er det der tuv gjelder, men i praksis går de lavere. HR sine sett går lavere ned i kjelleren --> 120mm gjennomgående for disse settene er at det er for slappe fjærer, og for trege dempere, derfor blir det stumpete, eller segen på ræven. Åssen dekk/felg er det på den 2'ern? Jeg får kanskje gå for "normale" dekk til 13" felg siden det blir et problem å få den lav nok. Senker man for mye så får man jo problemer med den ene drivakselen også ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Senker man for mye så får man jo problemer med den ene drivakselen også ;) Den høyre rammevangen er vel omtrent det første man setter vinkelsliperen i og sveiser i en rørkvarting.... ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Senker man for mye så får man jo problemer med den ene drivakselen også ;) går det ann damndamn å senke formye?? :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Åssen dekk/felg er det på den 2'ern?Jeg får kanskje gå for "normale" dekk til 13" felg siden det blir et problem å få den lav nok. Senker man for mye så får man jo problemer med den ene drivakselen også ;) det er 8*13 et0 med 175/50-13 fremme og 195/45 på 9*13 et -25 bak. ligger flere bilder under http://www.home.no/turbopolo/Golf_2 Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 den golf 2en var passe lav ja:) sånn det skal være!..stakk kansje vel mye utenfor bak:) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Så hvordan skal jeg få senket nok slik at det blir minimalt med avstand fra skjermkanten til dekket? Eller er det umulig siden bunnpanna vil gå nedi før man får bilen lav nok? ;) Eller bør jeg kjøre med 60 profil og sånn passe senk istedet? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg