Golfy Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Supersport gewinden som jeg kjøpte på ebay.de senker ned til 110mm men er bare godkjent ned til 80mm eller no. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Den høyre rammevangen er vel omtrent det første man setter vinkelsliperen i og sveiser i en rørkvarting.... ;) Nå slo det meg at jeg ikke hadde drivaksler på bilen min når jeg slapp den ned for å se... Blir artig å se når jeg får montert alt... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Supersport gewinden som jeg kjøpte på ebay.de senker ned til 110mm men er bare godkjent ned til 80mm eller no. Ok, bra og vite :) Tror jeg prøver et slikt Supersport sett og blir det ikke lavt nok så kan man jo alltids heve støtdemper-tårna eller "senke" hjulbuen :D Eller kanskje satse på luft-senk men det koster jo litt mer da.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Eller kanskje satse på luft-senk men det koster jo litt mer da.... DO IT :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ok, bra og vite :)Tror jeg prøver et slikt Supersport sett og blir det ikke lavt nok så kan man jo alltids heve støtdemper-tårna eller "senke" hjulbuen :D Eller kanskje satse på luft-senk men det koster jo litt mer da.... Ta vekk hjelpefjær, og vips man står fast på de gule stripene i veien :afro Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ta vekk hjelpefjær, og vips man står fast på de gule stripene i veien :afro He he he :D det hørtes jo bra ut... Men går det greit å ta vekk hjelpefjæra, eller blir vanlige kjøreegenskaper helt dass (slik det blir når man kutter vanlige senkefjører)? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 He he he :D det hørtes jo bra ut...Men går det greit å ta vekk hjelpefjæra, eller blir vanlige kjøreegenskaper helt dass (slik det blir når man kutter vanlige senkefjører)? Supersport er beinhardt og ubrukelig hvis man skrur det helt i bånn med hjelpefjærene. Og det blir neppe noe bedre uten. Skal du senke helt ned i grusen må du nok slå til med kvalitetsgewinde. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Supersport er beinhardt og ubrukelig hvis man skrur det helt i bånn med hjelpefjærene. Og det blir neppe noe bedre uten. Skal du senke helt ned i grusen må du nok slå til med kvalitetsgewinde. Jeg liker gocart følelsen jeg ;) Har jo ikke råd til kvalitetsgewinde, jeg får heller skaffe meg luftfjøring fra en lastebil :D Så en på et eller annet forum som hadde laget seg luftfjøring av slike som sitter på lastebil. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Jeg liker gocart følelsen jeg ;)Har jo ikke råd til kvalitetsgewinde, jeg får heller skaffe meg luftfjøring fra en lastebil :D Så en på et eller annet forum som hadde laget seg luftfjøring av slike som sitter på lastebil. Vel... Go-cart feeling er gøy, men det er ikke så stas når bilen begynner å sprette når man kjører i en sving med litt ujevnt underlag. Alt som ligner på demping er fraværende når et Supersport-gewinde er skrudd i bånn. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Vel... Go-cart feeling er gøy, men det er ikke så stas når bilen begynner å sprette når man kjører i en sving med litt ujevnt underlag. Alt som ligner på demping er fraværende når et Supersport-gewinde er skrudd i bånn. Ja jeg skjønner hva du mener. Føles som om dempinga er i dekka ikke sant? ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Ja jeg skjønner hva du mener.Føles som om dempinga er i dekka ikke sant? ;) Stemmer... Og 195/45-15 demper ikke mye :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 på min merket eg enorm forskjell i kjøre komfort bare med å heve den en cm fremme og bak!nå kjører eg med bilen forholdsvis lav,(innenfor TUV) området..sammen med 195\45-14 eier ikke bilen kjøreegenskaper! vertfall ikke på litt ujevn vei! men gocart følelsen er på plass ja!! det første som bør byttes ut med noe grommere er nok fjørbeinslagera...de fjører jo like mye som fjørbeinet i mange tilfeller.. er snakk om kw/gule koni bein her forresten.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg