fred_stian Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hallo! Fant ut et bilde jeg skulle prøve meg på i dag, så jeg satte i gang. Ettersom jeg ikke har copy / pasted før i det hele tatt tenkte jeg det kunne vært artig. Skulle først ta felgene men fant aldri noen som passet i vinkel osv. Noen som har noen gode tips om felger?! Men så til hovedspørsmålet; Jeg fant en bil med suicide door og limte inn den, den passet relativt greit synes jeg så jeg lot den være der, bilen var gul i utganspunktet men døra var litt "mattere" på en måte, så jeg farget hele bilen oransje i håp om at det kanskje hjalp litt. Men......Nei! :hello: Noen gode tips om hvordan jeg kan få den mer riktig?! Bildet: Og btw hvordan bil er det?! Edit: Så forresten nå hvor sinnsyk dårlig kvalitet det var på bildet etter jpg formatering! knock Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 bilen er en lotus espirit! tror jeg! hmm, er vel ikke så vanskelig å fikse da! bare prøve dg fram og sånn! prøv å fiks den litt mere grønn, og skru opp contrasten kanskje! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Skrur jeg opp kontrasten skjer det lite før det er for mye, hvis du skjønner! ;) Og hvorfor mer grønn?!? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hmm, daså. mere grønn fordi fargen er veldig rød aktig! å grønn er motsatt av rød så! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 hmm.. finner ikke helt ut av den døra og fargen, blir nok til at jeg dropper suicide door. Men felger! Jeg har leita og leita, men finner ingen som er riktig nok vinkel!! Noen som har bilder av felger som kan være i riktig vinkel? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg